• Hoi!

    Ik heb door tips van een vriendin eindelijk eens fatsoenlijk kunnen werken met Windows Movie Maker. Ik heb er werk van gemaakt om de eerste trailer voor mijn story proberen te maken en dit is er uit gekomen:


    Kunnen jullie je eerlijke mening geven? Wat vinden jullie? Tips zijn zeker welkom!
    Het zit zo dat ik met gif plaatjes werk en niet met filmpjes van youtube, dit vind ik ook wel best handig en dat is meer moeite bespaard en ik moet zeggen dat ik het niet meteen merk dat het gewoon gif plaatjes zijn ipv filmpjes.

    Alvast bedankt voor de eerlijke meningen!


    16 - 09 - '17

    Best vet! De verhouding tussen tekst en filmpje zou iets beter kunnen. Maar de muziek past goed, de beelden zijn van goede qualiteit en je kunt redelijk de connectie zien tussen de verschillende clips.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Best vet! De verhouding tussen tekst en filmpje zou iets beter kunnen. Maar de muziek past goed, de beelden zijn van goede qualiteit en je kunt redelijk de connectie zien tussen de verschillende clips.


    Dankjewel! (:


    16 - 09 - '17

    Het is geweldig hoor!! (Y)


    -

    Ik zie bij 49 dat het gif plaatje weer overnieuw begint. Dat kan je oplossen als je de tijdlijn wat meer inzoomt. Je kan dan meer met de sec's doen enzo. Ik vind het beeld van goeie kwaliteit.
    Het is echt niet slecht voor een eerste trailer (;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Het is toch actress in plaats van actrice?
    Actrice is een Nederlands woord namelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik zou toch voor filmbeelden gaan. De meeste gifjes zijn wel netjes, maar uit beeldmateriaal kan je zoveel meer halen. Je prutst aan je muziek en je hebt het echt niet goed geknipt, dus probeer daar aan te werken. Dat is niet zo heel moeilijk en indien het niet lukt, neem je gewoon maar een ander liedje. Ik ben niet zo aan filmpjes met te veel tekst op, maar in jouw geval begrijp ik het wel. Als je met tekst werkt, doe het dan gecentreerd en niet vanboven op je scherm. Ook zou ik voor een iets meer professioneler lettertype gaan en als kleur wit nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?