• Omdat ik over drie weken uit mijn appartement moet hier in Utrecht omdat mijn halfjaarlijkse huurcontract afloopt, moest ik opzoek naar iets nieuws. En snel. Eergisteren zei een vriend van me dat een klasgenoot van hem morgen (gisteren dus) een hospiteeravond had. Ik kende twee van de drie hospiteerders vaagjes omdat we naar dezelfde school gaan en het klonk als een aanlokkelijk aanbod. Lekker last minute allemaal, maar ik besloot te gaan. Er waren in totaal vijftien mensen op af gekomen. Van de helft wist ik al dat zij het niet gingen worden, omdat dat van die stille, verlegen meisjes waren die alleen praatten als hen iets gevraagd werd. Daarnaast was er ook een meisje dat telkens net iets te hard om de grappen van de drie hospiteerders lachte, dus die schreef ik ook al af.. :')

    Uiteindelijk ging de tijd voorbij, gingen de meeste verlegen meisjes weg om hun trein te halen en werd het steeds minder awkward. Uiteindelijk waren we met 7 kandidaten over, en hebben we van zeven uur 's avonds tot twaalf uur 's nachts gezeten. Er waren twee echt mega spontane jongens bij die ik veel kans gaf, maar tegelijkertijd bedacht ik me dat de kamergenoten die overheersing misschien wel als irritant zouden ervaren.

    Aan het eind van de avond pakte ik de laatste bus naar huis en ging ik naar bed. Omdat het zo druk was geweest, verwachte ik er niet veel van.
    Werd ik plots om twee uur 's nachts gebeld door de drie mensen uit dat huis. Ik was het geworden! Fuckyeahhh, ben echt blij nu, want het was een ruime kamer voor weinig geld, superleuke huisgenoten, vlakbij het station en ik had echt wat nodig omdat ik niet elke dag van Brabant naar Hilversum kan reizen. :'D
    Eerste keer hospiteren en gelijk raak, bam!

    Zijn er meer mensen die ervaring hebben met hospiteren? (: En als je nog niet op die leeftijd zit of het niet hoeft, zou je op kamers gaan met anderen (over een paar jaar)? Ik hoor zo vaak verhalen van jaargenoten en vind ze iedere keer weer leuk om te horen!


    ars moriendi

    Het lijkt me supergaaf om op kamers te gaan :D
    Maar jah daar hoef ik pas volgend jaar over na te denken.
    Moet eerst nog een studie kiezen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuk, gefeliciteerd! (:
    Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik woon nog altijd bij mijn ouders en volgend jaar ga ik naar het buitenland, waar ik intern op school ben. Ik deel mijn kamer daar met iemand, maar die kamergenoot wordt mij gewoon toegewezen. Wellicht ga ik het jaar daarna op kamers, maar dat zie ik dan wel weer. :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    BlackTree schreef:
    Het lijkt me supergaaf om op kamers te gaan :D
    Maar jah daar hoef ik pas volgend jaar over na te denken.
    Moet eerst nog een studie kiezen :P

    Haha, daar maar eens mee beginnen inderdaad! Al een idee van wat je wilt?
    Svale schreef:
    Leuk, gefeliciteerd! (:
    Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik woon nog altijd bij mijn ouders en volgend jaar ga ik naar het buitenland, waar ik intern op school ben. Ik deel mijn kamer daar met iemand, maar die kamergenoot wordt mij gewoon toegewezen. Wellicht ga ik het jaar daarna op kamers, maar dat zie ik dan wel weer. :')
    Oh maar dat is ook gaaf hoor! Deel je die dan ook met een buitenlander of met een andere Nederlander? En naar welk land ga je dan? (:


    ars moriendi

    Gefeliciteerd!
    Ik ga sws op kamers, afgekeken van mijn broer en zussen. ^^ Is een beetje "natuurlijk" geworden bij ons in het gezin.

    Maar eerst mijn vijfde en zesde jaar afmaken en dan nog een tussenjaartje erbij :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oooh, wat leuk! 8D Gefeliciteeeerd.
    Nou, dan woon je ook dichter mijn kant op, haha. (krul)


    Your make-up is terrible

    Wat leuk zeg Claire :3 Gefeliciteeeeerd.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 9:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)Oh maar dat is ook gaaf hoor! Deel je die dan ook met een buitenlander of met een andere Nederlander? En naar welk land ga je dan? (:


    Ik ga naar Noorwegen en ben waarschijnlijk de enige Nederlander op die school en misschien wel de enige buitenlander, dus ik kom bij een Noor op een kamer. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Leuk!^^
    Ik moet nog vier jaar dus dat duurt nog wel even, maar ik ga waarschijnlijk wel gewoon op kamers.


    •*• Lululu •*•

    Ik ken die term eerlijk gezegd niet. Maar heel fijn dat je nu zo snel nog iets nieuws hebt gevonden en dat voor weinig geld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een keer gedaan en helaas net niet geworden, maar ik heb nu via mijn opleiding wel een superleuke kamer gevonden ^^


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteerd!
    Ik ben er nog niet uit, maar ik heb dan ook nog vier jaar om daar over na te denken. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat lijkt me echt vreselijk, hospiteren. Ik kan al niet zo goed in een groep praten en dan moet ik mezelf ook nog "verkopen".
    In ieder geval; gefeliciteerd met je nieuwe kamer!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd!!

    Ik woon heel dicht bij Utrecht en mijn studie zit in Utrecht. Dus het is niet echt nodig. We zitten ook maar met zijn 2en in dit huis. Dus echt druk kan je het niet noemen. Wel zou ik binnenkort op mezelf willen wonen.. Maar dan pas als ik mijn studie heb afgerond. (nog een half jaar). Dan heb ik de tijd om veel te werken. En echt los te komen van alles.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Gefeliciteerd.
    Als ik de opleiding ga doen die ik wil doen (hotelschool in Maastricht) dan krijg ik van de school voor het eerste jaar voor een bedrag een kamer. Daarna moet ik zelf een kamer regelen. Het is via school wel één persoons :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het gevoel dat ik van mezelf echt super idioot of verlegen ga doen. Maar ik ga gewoon kijken over een halfjaartje als ik begin met mijn studie.


    SLOAN.