• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 1

    Wachtlijst:
    queenofloki +
    Ziamcrew +
    xxHoranx
    Coockies +
    MattSmith
    Matilda
    1DNiallxMe +
    Harmonize
    StylessGirl
    KittyChan
    Cullens
    1DNiallxMe
    Paynez
    xxHoran
    Kodaline
    DarkMark
    Moore

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik ook een aanvraagje mogen doen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Zou ik ook een aanvraagje mogen doen?

    Natuurlijk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    My gosh, Topic twee is volgensmij best snel gekomen xD
    Lizor.. Ik ga mijn story verwijderen, dus mijn naam kan van de lijst :'D
    Ik voel geen enkele inspiratie meer voor dat flut verhaal..
    Je hebt weer iets minder te doen ;D


    Little do you know

    Roww schreef:
    My gosh, Topic twee is volgensmij best snel gekomen xD
    Lizor.. Ik ga mijn story verwijderen, dus mijn naam kan van de lijst :'D
    Ik voel geen enkele inspiratie meer voor dat flut verhaal..
    Je hebt weer iets minder te doen ;D

    Hahah ja x'D
    Maar okay, ik heb het aangepast


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga weer een trailer bij je aanvragen, dat vind je vast niet erg. Hoef je je niet zo snel te vervelen.
    Binnenkort ben ik van plan om een story over Matt Smith te activeren, maar eerst schrijf ik verder aan een andere story. Daarom, neem je tijd. Mijn trailer heeft geen haast.

    Titel verhaal: I'm falling for your eyes, but they don't know me yet ~ Matt Smith
    Korte samenvatting:

    Jenna Coleman heeft op jonge leeftijd al talent voor acteren. Ze is gek op series en films met het genre Science Fiction, zoals Doctor Who en Star Wars.
    Als Jenna door haar agent wordt gebeld en hij haar verteld dat ze een bijrol in haar favoriete serie Doctor Who heeft gekregen, kan Jenna het niet geloven. Ze speelt mee in een aflevering van het zevende seizoen, als een simpele burger. Jenna maakt kennis met de cast, waaronder Matt Smith, haar grote held.
    De regisseur is zo positief over Jenna haar acteerwerk, dat hij haar nog een rol aanbied in de serie.

    Sfeer: Romantisch en science fiction-achtig
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ed Sheeran - Kiss Me
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Matthew Robert "Matt" Smith, beter bekend als the Doctor uit Doctor Who. ;
    Jenna-Louise "Jenna" Coleman, simpele burger in Doctor Who. ;
    Kiss me like you wanna be loved
    You wanna be loved
    You wanna be loved
    This feels like falling in love
    Falling in love
    Falling in love

    Evt. al een paar youtube filmpjes: Filmpje 1 = Matt (0:04 - 0:11); Filmpje 2;fragment 1 = Matt as the Doctor (1:13 - 1:17) en Filmpje 2;fragment 2 = the Doctor (1:18 - 1:22) los van elkaar; Filmpje 3 = Jenna (0:39 - 0:44 en 1:01 - 1:10); Filmpje 4 = Jenna (0:00 - 0:07 en 1:09 - 1:16 en 1:54 - 2:02); Filmpje 5 = Hier wat fragmentjes uit, jij mag kiezen welke
    Evt. ideeën voor de trailer:
    Kan je het eerste fragment van het tweede filmpje, tonen bij de tekst Matthew Robert "Matt" Smith.
    En vervolgens beter bekend als the Doctor uit Doctor Who bij het eerste filmpje en het tweede fragment van het tweede filmpje tonen?
    Zou je verder de tekst Jenna-Louise "Jenna" Coleman bij filmpje drie kunnen doen
    En bij het vierde filmpje simpele burger in Doctor Who?
    Bij het refrein van het liedje, zou je dan fragmenten uit het vijfde en tevens laatste filmpje willen tonen?
    Opmerkingen: Zou je de tekst in het Engels kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 15:47 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nog maar eens mijn topics (:


    help

    Raziel schreef:
    Nog maar eens mijn topics (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mj topics. Moet ik mij aanvraag quote?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Titel verhaal: Hidden and found.
    Korte samenvatting: Hoofdstuk 1, 2 en 3 staan al online.
    Hidden and found.

    'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
    'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.

    Sarah is gelukkig. De eerste vijftien jaren na haar geboorte leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie omslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.
    Face claim ( het liefst dan ): Mijn hoofdpersonage heeft echt rosse krullen (vergelijkbaar met Merida uit Brave =]) De jongen Jonas, heeft donker haar. Ze zijn 15 en 17. IK heb me doodgezocht maar vind echt niets. Het spijt me.
    Sfeer:
    - Het begin moet vrolijk.
    -Naar het midden toe neemt de spanning, de onheilspelling toe.
    - Het einde ontdekt ze iets levensbedreigend, dus ja.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Alegria - Cirque du Soleil
    of
    Climbing - Lionel Richie
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): & Evt. ideeën voor de trailer:
    [Fragmentje spelende kleuter]
    Het is niet zijn schuld.
    [fragment meisje die jongen in de armen springt. Zonder kussen, het is haar broer.]
    Want hij verbergde het, om mij te beschermen.
    [fragment meisje die zich bruusk omdraait]
    Toch schrok ik,
    [fragment meisje die een aardbeving meemaakt ofzo (:]
    toen mijn wereld plots op zijn kop stond.
    [fragment jongen die met meisje praat, haar probeert te overhalen]
    -Voor de rest verras me!-
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    /
    Alvast bedankt!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Welk programma gebruik je voor je trailers? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn topics


    Reality's overrated.

    Lavigna schreef:
    Welk programma gebruik je voor je trailers? (:

    Moviemaker, maar ik ben van plan om binnenkort een andere te gaan kopen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Coockies schreef:
    Mj topics. Moet ik mij aanvraag quote?

    Nee, dat hoeft niet ik zoek het wel gewoon terug (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    My gosh, Topic twee is volgensmij best snel gekomen xD
    Lizor.. Ik ga mijn story verwijderen, dus mijn naam kan van de lijst :'D
    Ik voel geen enkele inspiratie meer voor dat flut verhaal..
    Je hebt weer iets minder te doen ;D


    Die story die over Lily gaat? O.o"


    It hurts because it mattered † - John Green

    Ik heb de titel van mijn story aangepast. Zie de aanvraag. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."