• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 1

    Wachtlijst:
    queenofloki +
    Ziamcrew +
    xxHoranx
    Coockies +
    MattSmith
    Matilda
    1DNiallxMe +
    Harmonize
    StylessGirl
    KittyChan
    Cullens
    1DNiallxMe
    Paynez
    xxHoran
    Kodaline
    DarkMark
    Moore

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eindelijk x'D
    @1DNiallxMe


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hij is fantastisch! Ik zweetr! OMG IK WIL OOK ZO GOED ZIJN! Ik vraag misschien later nog voor een ander vehaal aan. Maar due staat nog niet online

    1DNiallxMe schreef:
    Hij is fantastisch! Ik zweetr! OMG IK WIL OOK ZO GOED ZIJN! Ik vraag misschien later nog voor een ander vehaal aan. Maar due staat nog niet online

    Mooi zo :'D dan heeft het niet voor niets zoveel tijd gekost, lol x'D is goed, ik zie m wel komen
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor Schreef:
    Grom! ik word helemaal gek van internet vandaag.... normaal doet een trailer er 5 minuten max. over nu is ie al een uur bezig met uploaden en hij is pas op de helft... dit is trouwens al de tiende keer dat ik m probeer te uploaden, sorry dat het zo lang duurt, maar youtube werkt voor geen meter mee ;c

    Aj joh geeft echt niet want hij is geweldig geworden heb hem wel 10x bekeken ;P

    Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit vehaal werkelijk ga uitwerken

    Titel:You Have Thousand Little Things But That One Thing Is Enough For Me||ft. Liam James Payne(16+)
    Korte Samenvatting: Siarra Evelyn Black is een heel onhandig meisje. Ze haat school, is heel creatief maar is ook ontzetend onzeker. Daarbij vindt haar moeder dat ze naar een kostschool moet omdat ze niet goed leert. Kortom haar leven is een puinhoop. Als ze zich zelf gaat snijden blijkt haar leven voorgoed over te zijn. Maar dan... Vervolg>

    Wordt ze ondekt als zangeres haar leven is nogsteeds een puinhoop. Ookal is ze beroemd aan het worden op school wordt ze nogsteeds gepest. Tijdens een opname van een nummer ontmoet ze Liam James Payne. Zal hij haar leven voorgoed veranderen? Of vindt hij haar ook maar iemand die er niet toe doet?

    Sfeer: Komisch, Verdrietig, Romantisch, aan het einde Vrolijk
    Liedje: Someone Like You van Adele ofzo denk ik
    Tekst:Ik vertaal het even naar het Nederlands maar in de trailer graag Engels. En alle tekst zwarte achtergrond graag.
    Siarra:"Waarom moet ik naar een kostschool?"
    Haar moeder:"Omdat je zo slecht presteert!"
    Siarra:"Ik wil niet!"
    Haar moeder:"Je moet!"
    Verteller:"Op haar nieuwe school is Siarra anders. Ze wordt gepest. Getreiterd en uitgelachen. Ze begint zichzelf te snijden. Haar leven lijkt voorgoed over. Maar...

    Dan wordt ze ondekt, ze mag een CD opnemen. Nog steeds wordt ze gepest. Dan komt de persoon die haar misschien kan helpen."

    Siarra: "Wie ben jij?"
    Liam:"Ik ben Liam, Liam Payne...
    Evt. YouTube video's
    Ik heb geen filmpjes maar wel ideeën voor filmpjes:
    -Een (blond)meisje dat ruzie heeft met haar moeder.
    -Een (blond)meisje dat rond kijkt in een nieuwe school
    -Een (blond)meisje dat wordt gepest
    -Een (blond)meisje dat zich snijd.
    -Een (blond)meisje dat een CD opneemt ofzo
    -Een (blond)meisje die huilt
    -Liam die op je af komt lopen

    Evt. Ideeën voor de trailer:
    Meisje en moeder die ruziën
    De tekst:"Waarom moet ik naar een kostschool?"
    "Omdat je zo slecht presteert"
    "Ik wil niet!"
    "Je moet"
    Dan een meisje die rond kijkt in een school/gebouw
    Dan de tekst:"Op haar nieuwe school is Siarra anders. Ze wordt gepest. Getreiterd en uitgelachen. Ze begint zichzelf te snijden. Haar leven lijkt voorgoed voorbij."ondertussen zie je een filmpje van een meisje die wordt geitreiterd en gepest. Dan de tekst:"Ze wordt ondekt en mag een CD opnemen. Een meisje die een CD opneemt. "Ze wordt toch nog steeds gepest"een meisje die huilt. Dan komt de persoon die haar misschie kan helpen. Een filmpje van een vallende ster. Dan de tekst:"Wie ben jij?"
    Video van Liam
    "Ik ben Liam, Liam Payne. Einde. Uiteraard alle tekst in het Engels
    Dit is ongeveer wat ik wil.
    Maar je kan lekker rustig aandoen want dit verhaal staat niet online

    Is het te moeilijk? Hopelijk niet? xD xx

    OMG NU BEN IK AAN DE BEURT.

    (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    KAN NIET WACHTEN


    - Even angels have their demons -

    LovesDemiL schreef:
    OMG NU BEN IK AAN DE BEURT.

    (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)

    KAN NIET WACHTEN

    Ik ga nu beginnen :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @LovesDemiL Sorry dat het zo lang duurde :'3 ik had/heb het best druk, maar hier is ie dan uiteindelijk! Hope you like it (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @LovesDemiL Sorry dat het zo lang duurde :'3 ik had/heb het best druk, maar hier is ie dan uiteindelijk! Hope you like it (: xx



    Omg Ik vind hem echt super.!!!! Yeah nu kan ik mijn verhaal bijna online zetten. HEEL ERG BEDANKT(flower)


    - Even angels have their demons -

    LovesDemiL schreef:
    (...)

    Omg Ik vind hem echt super.!!!! Yeah nu kan ik mijn verhaal bijna online zetten. HEEL ERG BEDANKT(flower)

    Graag gedaan :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga zo om 8 uur slapen en dan ga ik om 12 uur 's nachts opstaan om vervolgens met de bus naar brussel te gaan en vanuit daar met het vliegtuig naar andalusië (zuid-spanje) daar blijf ik een week, dus ik kan pas volgende week weer trailers maken en omdat ik dan vakantie heb zal ik gewoon weer elke dag trailers maken (: Tot over een week xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Veel plezier in Spanje! <3
    X


    It hurts because it mattered † - John Green

    Lizor Schreef:
    Ik ga zo om 8 uur slapen en dan ga ik om 12 uur 's nachts opstaan om vervolgens met de bus naar brussel te gaan en vanuit daar met het vliegtuig naar andalusië (zuid-spanje) daar blijf ik een week, dus ik kan pas volgende week weer trailers maken en omdat ik dan vakantie heb zal ik gewoon weer elke dag trailers maken (: Tot over een week xxx

    Veel plezier. Ik ga binnekort ook naar Spanje maar dan naar Valencia(deel van Spanje) we landen dan in Alicante en rijden vanaf daar naar Albir. Xx

    Veel plezier in Spanje!


    Reality's overrated.