• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alyssum schreef:
    (...)

    Maggie D:
    She's so kdsncsjdlksnds.


    I KNOW
    But Sebastian's an ass now too


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O mijn god. Gooi het nou niet op mij. Ik moest telkens wachten totdat jij er eindelijk was. Vind je het dan gek dat ik weg ga? Zak 'r nu maar in. Ugh. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ongelooflijk dat je mijn humeur zo kan verpesten, ALTIJD.WEER. bah en het stomste is nog dat ik de confrontatie niet aan wil gaan, want om een of andere reden kan ik mijn punt niet duidelijk maken en heb je altijd je antwoord klaar, hoe doe je dat toch? Times of hate


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    I just made new friends.


    26 - 02 - '16

    Wow, bot zijn zit echt in jullie DNA zeg. (cat)


    Your make-up is terrible

    Jezus, wat ben ik een emotioneel onzeker wrak. :C
    Ik voel me de laatste tijd echt een zeikerd, een trut en iemand die haar vrienden verliest door zichzelf. Muh. Kuthormonen. :CCC
    Dit bericht helpt ook niet echt om mezelf op te peppen. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeggen dat ik geen leven heb, door naar one direction concerten te kijken op youtube... Net terwijl ik ff 'rust'kan hebben en genieten, kom JIJ het weer verstoren.
    Waarom altijd die oordeel, terwijl je eigenlijk NIKS weet. Je niet eens weet, WAAROM ze belangrijk voor me zijn.. Wekt bij mij woede, haat en vedriet tegenover jou.. zus-je!


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Zeggen dat ik geen leven heb, door naar one direction concerten te kijken op youtube... Net terwijl ik ff 'rust' kan hebben en genieten, kom JIJ het weer verstoren.
    Waarom altijd die oordeel, terwijl je eigenlijk NIKS weet. Je niet eens weet, WAAROM ze belangrijk voor me zijn.. Wekt bij mij woede, haat en vedriet tegenover jou.. zus-je!


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    'If I worried what every bitch says about me, I'd never leave the house.' :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    Jezus, wat ben ik een emotioneel onzeker wrak. :C
    Ik voel me de laatste tijd echt een zeikerd, een trut en iemand die haar vrienden verliest door zichzelf. Muh. Kuthormonen. :CCC
    Dit bericht helpt ook niet echt om mezelf op te peppen. :/

    I feel so too. But think you're superwoman and everything is gonna be okay. ^_^
    Anders weet ik het ook niet..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh em gee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben op een punt in mijn leven waarop ik de tijd van mijn leven zou moeten hebben, mijn studenten tijd.
    Maar ik vind niets leuk, ik heb nergens motivatie voor en ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.


    Fuck the world, I don't care.

    Barnabas schreef:
    Jezus, wat ben ik een emotioneel onzeker wrak. :C
    Ik voel me de laatste tijd echt een zeikerd, een trut en iemand die haar vrienden verliest door zichzelf. Muh. Kuthormonen. :CCC
    Dit bericht helpt ook niet echt om mezelf op te peppen. :/

    Sterkte man :] Ik denk dat het vast meevalt in the end.
    And well bij mij is het precies andersom. En daar heb ik maar een ding op te zeggen:


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil gewoon onder mijn dekens kruipen, om er nooit meer onder vandaan te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leviosae schreef:
    Ongelooflijk dat je mijn humeur zo kan verpesten, ALTIJD.WEER. bah en het stomste is nog dat ik de confrontatie niet aan wil gaan, want om een of andere reden kan ik mijn punt niet duidelijk maken en heb je altijd je antwoord klaar, hoe doe je dat toch? Times of hate


    To the stars who listen — and the dreams that are answered