Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Ongelooflijk dat je mijn humeur zo kan verpesten, ALTIJD.WEER. bah en het stomste is nog dat ik de confrontatie niet aan wil gaan, want om een of andere reden kan ik mijn punt niet duidelijk maken en heb je altijd je antwoord klaar, hoe doe je dat toch? Times of hate
Jezus, wat ben ik een emotioneel onzeker wrak. :C
Ik voel me de laatste tijd echt een zeikerd, een trut en iemand die haar vrienden verliest door zichzelf. Muh. Kuthormonen. :CCC Dit bericht helpt ook niet echt om mezelf op te peppen.
Zeggen dat ik geen leven heb, door naar one direction concerten te kijken op youtube... Net terwijl ik ff 'rust'kan hebben en genieten, kom JIJ het weer verstoren.
Waarom altijd die oordeel, terwijl je eigenlijk NIKS weet. Je niet eens weet, WAAROM ze belangrijk voor me zijn.. Wekt bij mij woede, haat en vedriet tegenover jou.. zus-je!
Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone
Zeggen dat ik geen leven heb, door naar one direction concerten te kijken op youtube... Net terwijl ik ff 'rust' kan hebben en genieten, kom JIJ het weer verstoren.
Waarom altijd die oordeel, terwijl je eigenlijk NIKS weet. Je niet eens weet, WAAROM ze belangrijk voor me zijn.. Wekt bij mij woede, haat en vedriet tegenover jou.. zus-je!
Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone
Barnabas schreef:
Ik voel me de laatste tijd echt een zeikerd, een trut en iemand die haar vrienden verliest door zichzelf. Muh. Kuthormonen. :CCC Dit bericht helpt ook niet echt om mezelf op te peppen.
I feel so too. But think you're superwoman and everything is gonna be okay.
Anders weet ik het ook niet..
Ik ben op een punt in mijn leven waarop ik de tijd van mijn leven zou moeten hebben, mijn studenten tijd.
Maar ik vind niets leuk, ik heb nergens motivatie voor en ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.
Barnabas schreef:
Sterkte man :] Ik denk dat het vast meevalt in the end.
And well bij mij is het precies andersom. En daar heb ik maar een ding op te zeggen:
Leviosae schreef:
Ongelooflijk dat je mijn humeur zo kan verpesten, ALTIJD.WEER. bah en het stomste is nog dat ik de confrontatie niet aan wil gaan, want om een of andere reden kan ik mijn punt niet duidelijk maken en heb je altijd je antwoord klaar, hoe doe je dat toch? Times of hate
To the stars who listen — and the dreams that are answered