• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En toen reed je langs een hele stoet legervoertuigen. Awesomnesss.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 14:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verdomme, wat ben je toch een afschuwelijk mens.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja leuk dit he.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie ben jij? Je lijkt echt niet meer op de persoon waar ik vroeger zoveel lol mee had...


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Wie ben jij? Je lijkt echt niet meer op de persoon waar ik vroeger zoveel lol mee had...


    Herkenbaar.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I just want to cry. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik begin me echt serieus overbodig te voelen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heerlijk, mensen zingen, niet slecht, met Rammstein mee, zonder enorm Nederlands accent.


    I am an idiot, I move.

    Ik. wil. wortel.


    We need a bigger boat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    We konden het vroeger altijd over alles hebben, nu doe je steeds ontzettend sarcastisch en praat je amper tegen me. En als je tegen me praat, heb je het alleen over jezelf en je fantastische leven op de universiteit. Rot een eind op zeg. Voor zo'n mens doe ik m'n best niet meer.

    Ik begrijp nu pas waarom mijn ouders me voor je waarschuwden, je bent echt een asociaal wijf en daar wil ik niet langer meer mee omgaan. Je gaat op koninginnedag maar lekker iets met je Moffen-vriendinnetjes doen, die net zo asociaal zijn zoals jij.

    Zo. Dat voelt goed. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan niet stoppen met lezen in mijn boek. Why oh why moet ik nou blokken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leven zolang ik nog jong ben. Sowieso. Ik ga mijn weekend inluiden met een lekker glaasje alcohol. Dat heb ik wel verdiend na zo'n week.


    We need a bigger boat.

    Argh, ik haat mijn werk. Moet ik wéér voor drie luttele uurtjes aan het werk.


    "Well, well. Look who we've got here!"