• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oblivion was echt zoooooooo awesome en vet. Hij zat echt geniaal in elkaar gestoken. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een paar jaar geleden wou ik niet meer leven, praatte ik niet over mijn gevoelens, wat ik zowat nooit doe. En nu voel ik presies het zelfde, de laatste weken.

    Het was wel gaaf gisteravond en ik heb nog nooit zo erg gebloosd als toen die man van het geluid gisteren zei dat ik goed kon zingen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb geen zin in deze toets, blergh. Stomme wiskunde onzin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jaaaa hoor, daar zit ik cónstant over te zeiken.
    Als ik problemen had met hem, ging ik dat niet iedere keer op het forum lopen te verkondigen, maar sprak ik hem zelf aan.
    Het llijkt mij nogal lullig als je hier zit af te geven van je vriend, die het zelf ook kan lezen en ook actief op Q zit, terwijl jullie beide bekend zijn.
    Niet iedereen hoeft te weten wat jullie uitspoken, discussiëren en zitten te bekokstoven. (cat)
    Het is jullie relatie, dus als je problemen hebt met elkaar, praat je dat met elkaar uit. Simpel.


    Ik heb er toch heel veel over gehoord.
    Anyway, als hij hier iets zegt en ik reageer erop betekent het ook niet meteen dat het over mij ging. Dat waar ik gister op reageerde was ook meer tegen iemand anders bedoeld dan tegen mij. Ik reageer er gewoon net zo op als ik bij sommige anderen zou doen. Ik vind het wel grappig dat er zo'n shitlading mensen schijnt te zijn die zich hieraan irriteert en denken dat het gelijk tussen ons is, terwijl ze zelf ook zo kunnen doen in dit topic.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 9:19 ]


    Your make-up is terrible

    Weet iemand hoe je ook alweer je toetsen weer goed krijgt?
    Moest net heel hard zoeken naar waar het vraagteken was en de dubbele punt kon ik ook al met veel moeite vinden. Dit bedoel ik dus met toetsen die niet goed zijn...


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Weet iemand hoe je ook alweer je toetsen weer goed krijgt?
    Moest net heel hard zoeken naar waar het vraagteken was en de dubbele punt kon ik ook al met veel moeite vinden. Dit bedoel ik dus met toetsen die niet goed zijn...


    Shift en ctrl indrukken.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 9:19 ]


    Your make-up is terrible

    Nooit gedacht dat ik zo'n hekel zou kunnen hebben aan vrijdag.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn schouder doet nog steeds pijn D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jaaaa hoor, daar zit ik cónstant over te zeiken.
    Als ik problemen had met hem, ging ik dat niet iedere keer op het forum lopen te verkondigen, maar sprak ik hem zelf aan.
    Het llijkt mij nogal lullig als je hier zit af te geven van je vriend, die het zelf ook kan lezen en ook actief op Q zit, terwijl jullie beide bekend zijn.
    Niet iedereen hoeft te weten wat jullie uitspoken, discussiëren en zitten te bekokstoven. (cat)
    Het is jullie relatie, dus als je problemen hebt met elkaar, praat je dat met elkaar uit. Simpel.

    Nou daar he'j gelijk an. Ik heb gister even mijn rant-uurtje gehad, maar het gaat eruit ook.
    /No this is not about boyfriends maar dat interesseert me niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij heb ik een crush op mijn nieuwe kapsel.


    Your make-up is terrible

    Oeps,ik heb het opnieuw gedaan.
    Dit is echt niet meer gezond. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gaaaaatverdamme. Vanavond werken. :C
    Ik kijk er nu alweer tegenop, vooral nu ik me al een aantal dagen grieperig voel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Muhhh. Een minuut geleden scheen de zon nog, en nou lijkt het wel alsof er een orkaan aankomt..


    We need a bigger boat.

    I... Can't... Hmpf


    But I still have this faith in the truth of my dreams.