• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mweh, hopelijk word ik gebeld :c

    Och is't weer zo ver? Laat die shit nou es een keer gefixt worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat had ik ook en nu klaagt mijn vriendje omdat hij het verdacht vind dat ik niet meer lui ben, haha.


    Haha, hoezo verdacht? ;p Maar het werkt dus wel, je krijgt meer energie van 't sporten?


    You are beautiful, you are love.

    Ik voel me leeg en moe,, heb vandaag me huisje weer gedaan..
    Nu wachten op me lekkere frietjes met milkshake..
    Snel maar weer verder met een nieuw hoofdstukje en dan denk ik maar bankhangen ofzo...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Folklore schreef:
    (...)

    Haha, hoezo verdacht? ;p Maar het werkt dus wel, je krijgt meer energie van 't sporten?


    Geen idee. (cat) Blijkbaar is het toch wel heel raar als ik opsta van de bank om iets anders te doen haha.
    Nou, op het moment ben ik vooral moe omdat ik niet goed slaap, maar dat veranderd vanzelf wel weer denk ik.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Geen idee. (cat) Blijkbaar is het toch wel heel raar als ik opsta van de bank om iets anders te doen haha.
    Nou, op het moment ben ik vooral moe omdat ik niet goed slaap, maar dat veranderd vanzelf wel weer denk ik.
    Niksel, ga anders een keer mee aqua-aerobicen met mij :) je krijgt er zelfvertrouwen van omdat er allemaal oudere vrouwen lopen, als je bezig bent met sporten ziet niemand hoe goed of slecht je bent, en daarnaast: je voelt pas dat je gesport hebt de dag erna & op het moment zelf gaat het allemaal redelijk soepel :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Niksel, ga anders een keer mee aqua-aerobicen met mij :) je krijgt er zelfvertrouwen van omdat er allemaal oudere vrouwen lopen, als je bezig bent met sporten ziet niemand hoe goed of slecht je bent, en daarnaast: je voelt pas dat je gesport hebt de dag erna & op het moment zelf gaat het allemaal redelijk soepel :)


    Dat klinkt echt superleuk! Give me more informatiooon.


    Your make-up is terrible

    Ga jij maar lekker sporten Nikki :Y) Ik blijf wel lekker niks doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verdomme zeg.


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    Ga jij maar lekker sporten Nikki :Y) Ik blijf wel lekker niks doen.
    Niks doen? Heleeeeeuw, en al die berichten over school dan? Jij bent super druk man, dat is toch geen niets doen hihi :P Denksport :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Niks doen? Heleeeeeuw, en al die berichten over school dan? Jij bent super druk man, dat is toch geen niets doen hihi :P Denksport :Y)

    Ook weer waar ja :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die nieuwslezer heeft een lelijke stropdas.


    We need a bigger boat.

    Moet ik weeeer een gedicht schrijven over die stomme beelden. -.- (wat moet je híérr nou weer mee?!) Stiekem ben ik er helemaal klaar mee. Maar stiekem is het wel goed voor me, omdat ik het kan gebruiken in mijn gesprek bij de laatste selectieronde van Creative Writing, van het ArtEZ. :X

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 18:33 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Butterflies ^.^


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Oké, na heel lang geroepen te hebben dat ik ze niets vind, heeft een vriendin van me toch overgehaald om een nummer van hun te beluisteren. Vind t nog een leuk liedje ook.


    We need a bigger boat.