• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoofdpijn. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    IK WIL NIET (huil) natuurkunde is going to kill meeeeeeee :|
    Maar tenminste krijg ik waarschijnlijk na afloop een appje van hem (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eindelijk heb ik die functie af! Ik krijg nu een melding als er een reactie is geplaats in een topic waarop ik een abonnement heb genomen. Dat systeem kan ik later later uitbreiden voor nieuwe GB's en PB's.
    Lang leve mijn Q app <3

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 8:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat wordt dus een 1 voor wiskunde. Kut.


    i put the fun in funeral

    One time. Een keer maak ik concessies, al heb ik duidelijk, duidelijk aangegeven dat ik ook tijd nodig heb voor m'n eigen shit. Maar moge het duidelijk zijn dat dit een keer is en niet meer.

    I'm getting sick of this shit. Ziek van de onrechtvaardige manier hoe sommige mensen behandeld worden, ziek van dat egocentrische, autoritaire gedrag. Ik weiger om nog langer op mijn tenen te lopen. Daarvoor he'k te veel meegemaakt. This ends now. Als er niet van jullie uit rekening met mij wordt gehouden, zorg ik er wel voor dat ik zelf rekening met mezelf hou.
    Every man has his motherfucking limit. This is mine.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 9:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lalala. Een veel te lange dag vandaag. Ollee..


    We need a bigger boat.

    Vandaag mijn diploma ophalen. ^^


    -

    HAHAHAHA omg. Stuur je een mailtje naar school, krijg je een mailtje terug waar je een stagebedrijf kan opgeven met een facebook link :'). Weet ik ook meteen welke nuttige dingen zij doen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je bent zelf lelijk. Eikel.


    26 - 02 - '16

    Kill me pl0x.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt het nu aan mij of is er nu zo weinig informatie over speelgoed uit WOI? Het ligt waarschijnlijk aan mij...


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    Eindelijk heb ik die functie af! Ik krijg nu een melding als er een reactie is geplaats in een topic waarop ik een abonnement heb genomen. Dat systeem kan ik later later uitbreiden voor nieuwe GB's en PB's.
    Lang leve mijn Q app <3
    I wantz it.


    Life is hard and then we die

    Itami schreef:
    Ligt het nu aan mij of is er nu zo weinig informatie over speelgoed uit WOI? Het ligt waarschijnlijk aan mij...
    Je moet zoeken op speelgoed uit de jaren 1910.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je moet zoeken op speelgoed uit de jaren 1910.

    Oh, thanks. :p


    Take me to wonderland

    Oh mijn god, mijn benen... Ik wist niet dat een Wii programma zo vermoeiend kon zijn.


    Your make-up is terrible