• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iemand zelfmoord uit het hoofd praten is echt niet niks. Jeez, was al geestelijk helemaal naar de kloten, moet je me nu zien. x.x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Toch wel raar dat ik je deze week maar één keer gezien heb/ga zien terwijl je toch bij mij in de klas zit. Je bent vaker in het ziekenhuis dan op school :l

    Gaaaaaaaaaaah. Waarom plant mijn kunstleraar uitgerekend morgen een excursie naar Amsterdam?! Morgen - de dag voor de herkansingen D:
    Dat betekent dus dat ik óf nu moet leren, óf morgen na mijn excursie.
    Gaat 'm allebei niet worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Barnabas schreef:
    (...)
    Drop wiskuuuuuunde. D:
    Echt serieus, kill it with fire. :'D


    Kan ik niet D:
    Damn, en ik moet ook nog heel filosofie leren T-T


    i put the fun in funeral

    Boy. Als we praten voel ik me niet eens heel erg tot je aangetrokken, tenzij je weer heel grappig uit de hoek komt, maar als ik je zie... Oeeeh, I just want to sink my teeth into your tush.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom moet ik telkens bijna huilen bij de laatste aflevering van Friends :'D


    -

    Quizlet, hou op met zo irritant zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uggh, stomme trutten die jullie zijn.
    Ik heb medelijden met iedereen die van familie van jullie is.
    Ik zou gek worden als ik de hele dag alleen maar botte antwoorden zou krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 0:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fucking Quizlet. Stop tripping.


    The odds are néver in our favor.

    Quizlet is zoo vreselijk sloommmm ppff***


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Me+You bed=best combi ever :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Geronimoooo ;D Nu wel in het goeie topic,,,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omfg, Barça je mag niet nu eruit liggen.


    The odds are néver in our favor.

    Yes. 1-1 .


    The odds are néver in our favor.

    Godverdomme, ik wist dat ik me niet had moeten wegen :'). Na een belofte van bijna drie jaar he'k het toch gedaan. Maar goed, het is nodig voor een doel.


    No growth of the heart is ever a waste