• Ik moet over een half uurtje bloed laten prikken en ik ben er echt heel bang voor want ik háát naalden.
    Ieamdn daar ervaring mee en weten wat je goed kan afleiden?
    Ik weet al dat je vooral niet moet kijken, die fout heb ik al een keer gemaakt :').


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Airashii schreef:
    (...)
    Echt waar? Ik vond een injectie krijgen juist erger...


    26 - 02 - '16

    Oh ik snap wat je bedoelt! Ik moest dat vorig jaar ook en ik heb echt zitten janken haha, zo bang was ik. Maar uiteindelijk moet ik toch toegeven dat het wel meeviel, ik was binnen een paar minuutjes klaar. Maar ik denk dat als ik weer zou moeten bloedprikken, ik weer zou flippen hoor!

    Ik moet al vanaf mijn 4e bloedprikken, en het record dat ik heb gehad waren in totaal 16 buisjes. Dus ik ben er wel aan gewend en pijn doet het helemaal niet, het voelt alleen een beetje dat je wordt geknepen daarna is het over.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moest dat 6 maanden achter elkaar 1 keer per maand doen, eerste keer ( was 8 jaar geleden dat ik voor het laatst had gedaan) brrrr, geen fijn gevoel maar even door bijten.
    Gelukt trouwens?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb geen fobie voor naalden en injecties, want ik voel er nooit echt wat van. Ik kijk altijd. Hehe:Y)
    Is het goed gegaan?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik voel prikken nooit (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Blog schreef:
    Ik snap niet wat mensen daar zo erg aan vinden. Ik bedoel, ja je voelt het heus wel maar het doet bijna geen pijn.


    Chaos is a ladder.

    Bloedprikken is kut -.-' I know the feeling. Ik zou gewoon muziek luisteren, dat helpt :'D

    Laatste keer dat ik bloed liet prikken was vorig jaar in juli...toen ben ik ook flauwgevallen(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben er normaal ook niet bang voor, maar de laatste keer wilde mijn bloed weer eens niet goed doorstromen dus kreeg ik een vingerprik. Geloof me, die was erger. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik voel het nooit.
    Gewoon niet naar kijken (;


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.