• Hm, ik weet eigenlijk niet of er interesse voor is en ik heb er ook nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik wilde dus een topic aanmaken waar mensen verzoekjes konden doen. Puur omdat ik het wil maar geen inspiratie heb. :'D
    Ik wil er overigens wel bij vermelden dat, als je een verzoekje doet, het niet gelijk de volgende dag af is.

    Invullijstje:
    Afbeelding(en):
    Wat moet er mee gedaan worden?: -zo uitgebreid mogelijk, dat geeft het mooiste resultaat :3-
    Sfeer:
    Eventuele tekst:
    Iets anders?:



    Voorbeelden:







    Eh, tips enzo zijn dus ook welkom. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wouw, die eerste is echt mooi geworden!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    <3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn topics! (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    EpikHigh schreef:
    Wouw, die eerste is echt mooi geworden!

    Awh, thanks!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit zijn covers? Nee. Wat wel, als ik vragen mag?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Dit zijn covers? Nee. Wat wel, als ik vragen mag?

    Het heet photo manipulation, en de definitie is best lastig om uit te leggen. :'D Van wiki:

    Photo manipulation is the application of image editing techniques to photographs in order to create an illusion or deception (in contrast to mere enhancement or correction), through analog or digital means.

    Dus het bewerken van foto's, dingen toevoegen, etc. Je ziet het vaak terug in fantasy shizz, bijvoorbeeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind jouw covers ook altijd zo mooi! mijn topicss


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Macabre schreef:
    (...)
    Het heet photo manipulation, en de definitie is best lastig om uit te leggen. :'D Van wiki:

    Photo manipulation is the application of image editing techniques to photographs in order to create an illusion or deception (in contrast to mere enhancement or correction), through analog or digital means.

    Dus het bewerken van foto's, dingen toevoegen, etc. Je ziet het vaak terug in fantasy shizz, bijvoorbeeld.

    Aaah. Zo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn topics, voor als ik het ooit nodig zal hebben (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Castell schreef:
    Mijn topics, voor als ik het ooit nodig zal hebben (:


    26 - 02 - '16


    (voor)

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mm. Misschien kan je plaatjes van Harry Potter of dat soort fandom's gebruiken. Dat is altijd leuk, :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    MT, gewoon omdat ik je kunsten geweldig vind.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik begrijp het verschil tussen foto's manipuleren en het blenden van foto's niet zo goed... Weet jij dit misschien?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp het verschil tussen foto's manipuleren en het blenden van foto's niet zo goed... Weet jij dit misschien?


    Manipuleren is (geloof ik) het toevoegen van speciale effecten en wat dingen toevoegen, (denk aan een voorkant van een boek). En het blenden van foto's is dat je verschillende plaatjes van beroemd heden bij elkaar plakt en zo een nieuwe creeerd zoals een cover of zo.

    Dit geloof ik. Anders kan je het aan Macabre vragen, of altijd opzoeken op Google (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."