• Hm, ik weet eigenlijk niet of er interesse voor is en ik heb er ook nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik wilde dus een topic aanmaken waar mensen verzoekjes konden doen. Puur omdat ik het wil maar geen inspiratie heb. :'D
    Ik wil er overigens wel bij vermelden dat, als je een verzoekje doet, het niet gelijk de volgende dag af is.

    Invullijstje:
    Afbeelding(en):
    Wat moet er mee gedaan worden?: -zo uitgebreid mogelijk, dat geeft het mooiste resultaat :3-
    Sfeer:
    Eventuele tekst:
    Iets anders?:



    Voorbeelden:







    Eh, tips enzo zijn dus ook welkom. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Junns schreef:
    MT, gewoon omdat ik je kunsten geweldig vind.


    Tell me about it, stud.

    AMahone schreef:
    (...)

    Manipuleren is (geloof ik) het toevoegen van speciale effecten en wat dingen toevoegen, (denk aan een voorkant van een boek). En het blenden van foto's is dat je verschillende plaatjes van beroemd heden bij elkaar plakt en zo een nieuwe creeerd zoals een cover of zo.

    Dit geloof ik. Anders kan je het aan Macabre vragen, of altijd opzoeken op Google (:


    Maar je voegt bij manipulatie toch ook -delen- van een andere foto bij de bestaande foto? ;p
    En normaal Google ik ook echt alles, maar hier waren veel verschillende meningen over waardoor ik er nog niet uitkwam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp het verschil tussen foto's manipuleren en het blenden van foto's niet zo goed... Weet jij dit misschien?

    Blenden kan je inderdaad vergelijken met covers, manipuleren is meer iets heel anders maken van een plaatje, dingen toevoegen en/of weghalen, etc. Zoals AMahone zegt, inderdaad. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wow, ze zijn echt super mooi! :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ze zijn echt supertof :3 Mihi ik krijg hierdoor zelf de kriebels om weer wat manips te maken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Awh, dankje!
    @Merrow, gewoon doen. Ik ben benieuwd (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daar krijgen jullie in mijn wedstrijd wel de tijd voor *wrijft geniepig in haar handen*

    OT: Ik vind ze trouwens wel heel leuk hoor. Ik ben benieuwd wat je gaat brouwen bij mijn wedstrijd ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Macabre schreef:
    Awh, dankje!
    @Merrow, gewoon doen. Ik ben benieuwd (bloos)


    Als ik wat inspi vind, wie weet dat ik iets onbenulligs maak (: Dan kom ik het hier showen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Als ik wat inspi vind, wie weet dat ik iets onbenulligs maak (: Dan kom ik het hier showen ^_^

    Awesome. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Junns schreef:
    MT, gewoon omdat ik je kunsten geweldig vind.


    +100

    Ze zijn echt mooi!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Moet het echt een complete foto zijn, dus met goeie achtergrond ofzo, of kan het ook gewoon een enkel persoon zijn?
    Als dat kan, misschien dat je dan mijn avatar in iets 'goddelijks' kan maken. Een soort engels ofzo, met wit licht enzo.



    Zou best gaaf zijn :D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Moet het echt een complete foto zijn, dus met goeie achtergrond ofzo, of kan het ook gewoon een enkel persoon zijn?
    Als dat kan, misschien dat je dan mijn avatar in iets 'goddelijks' kan maken. Een soort engels ofzo, met wit licht enzo.



    Zou best gaaf zijn :D

    Haha nee tuurlijk kan het ook alleen een persoon zijn.
    Ik zal dat best voor je kunnen doen, maar het is best moeilijk zonder een -wat- uitgebreide beschrijving. Wit licht op de achtergrond? En wat voor goddelijks moet het meisje bevatten?
    'Goddelijk' is best een breed begrip, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omg, these are all fuuucking epic. You did it again! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.