• Hi
    Het gaat als volgt:
    Op de bovenstaande lijst staan allemaal nummers met daarachter een vraag.
    Je hoeft alleen maar het nummer te zeggen en ik beantwoord de vraag.
    Thanks

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 17:26 ]


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Helemaal niet rot bedoeld hoor, maar wat is de bedoeling hier eigenlijk van?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Helemaal niet rot bedoeld hoor, maar wat is de bedoeling hier eigenlijk van?


    Ik verveelde me, en dit is eigenlijk wel een manier om mij beter te leren kennen haha.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Svale schreef:
    42


    Ik vind het eigenlijk heel erg slecht van de moeder.
    Je gaat toch niet je eigen kind vermoorden, dat is wel erg.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Leviosae schreef:
    25


    tea


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Is het niet leuker als je een nummer zegt en de volgende Quizletter hierop moet antwoorden en zo verder?
    Nou, goed. 45.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Is het niet leuker als je een nummer zegt en de volgende Quizletter hierop moet antwoorden en zo verder?
    Nou, goed. 45.


    I'm on it


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    28, en Praelectio heeft gelijk ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Praelectio schreef:
    Is het niet leuker als je een nummer zegt en de volgende Quizletter hierop moet antwoorden en zo verder?
    Nou, goed. 45.


    Ja dat is wel een leuk idee, maar dan maak ik wel even een nieuw forum aan.
    En @luke_brooks


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Cathedra schreef:
    28, en Praelectio heeft gelijk ^^


    ehhh ew?


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Horanhugg schreef:
    (...)

    ehhh ew?

    Wat ew? oO


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Wat ew? oO


    Some people are art and do art at the same time