• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ShatterMe schreef:
    (...)
    Lillith zit in de Mystic Grill aan de bar dus zij misschien. Het maakt niet uit wie tenminste als je dat wilt.(;


    Oké.(:


    Fantasy is in you.

    [Hoe lang duren de lessen? Ik bedoel bij ons moeten we wachten op een sein voor heet volgende uur of zo :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Iemand voor Lucas? Hij is net buitengestuurd door zijn leerkracht en spijbelt min of meer... voor 1 lesje

    Moet slapen, bye :(

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 21:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Iemand voor Lucas? Hij is net buitengestuurd door zijn leerkracht en spijbelt min of meer... voor 1 lesje

    Moet slapen, bye :(


    Ehm, Angela kan wel. Als jij het wil ten minste.(;

    O, en welterusten. Kga nu ook.XD

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 21:32 ]


    Fantasy is in you.

    jah ma wil jij anders al een post plaatsen zal morgen ochtend reageren als je wil? want kmoe afsluite nu x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer morgen op Lauren en Alexis. c:


    To love is to destroy.

    Is er misschien toevallig iemand die later gekoppeld kan worden aan Lauren??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    wil iemand Ashton ontmoeten


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik ga bezig met een post van Alex (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Morgen kan ik in de avond pas reageren, want heb een schoolvoetbaltoernooi. c:


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    Morgen kan ik in de avond pas reageren, want heb een schoolvoetbaltoernooi. c:


    Ik heb vanavond schoolkorfbal van mijn zusje


    It just takes one negative comment to kill a dream

    @TicTac @Host @amy66 Jullie kunnen het beste jullie personage vrijspelen, aangezien ik morgen op vakantie ga voor een week :'3 Dus dan kan ik niet reagerenx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @TicTac @Host @amy66 Jullie kunnen het beste jullie personage vrijspelen, aangezien ik morgen op vakantie ga voor een week :'3 Dus dan kan ik niet reagerenx


    Oké! Moeten we Alex dan nog wel bij dingen betrekken? Dat we haar een beetje bespelen, niet veel laten zeggen maar simpele handelingen laten doen.


    To love is to destroy.

    @Lizor , veel plezier trouwens! c:


    To love is to destroy.

    Thanks :'D ik heb gerageerd btw ^.^xx nu even eten


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.