• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik heb de normale belgische roturen ; elke dag van 5 vo 9 tot 16u school waardoork ma om kwart vo 5 thuis ben behalve de vrijdag en de woensdag; woensdag om 12u30 gedaan en de vrijdag om 15u]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizor schreef:
    Omg *high-five* me too! Ze stelt zich zooooo aan ;d

    Dat vind ik nog geen eens zo zeer, maar dat getreuzel tussen dat zogenaamd niet kiezen. Gadverdamme. Ze heeft echt de hele band tussen Stefan en Damon verwoest door het verdomme met beide broers te doen.


    Chaos is a ladder.

    Da eeft Katherine ook gedaan en Tania ook dus het zit in de genen xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Dat vind ik nog geen eens zo zeer, maar dat getreuzel tussen dat zogenaamd niet kiezen. Gadverdamme. Ze heeft echt de hele band tussen Stefan en Damon verwoest door het verdomme met beide broers te doen.

    Ja inderdaad, dat is zelfs nog erger O.o En het grootste deel van de slachtoffers komt door Elena...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LostMagic schreef:
    Da eeft Katherine ook gedaan en Tania ook dus het zit in de genen xd

    Ja dat is waar, maar op een of andere manier mag ik Katherine wel en Elena niet x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LostMagic schreef:
    Da eeft Katherine ook gedaan en Tania ook dus het zit in de genen xd

    Tatia heeft dat met Klaus en Elijah gedaan. Dat is nu ongeveer wel weer recht getrokken.
    Katherine heeft Damon én Stefan pijn gedaan maar ze verzweeg niet over het feit dat ze hun gebruikte en noem maar op. Elena die gebruikt als excuus dat ze het zogenaamd nog niet weet en dat ze niet weet wat haar gevoelens zijn en dat ze het allemaal zo erg vind. Daarom vind ik Katherine wél leuk en Elena niet. Want van Katherine weet iedereen het en nog het belangrijkste: Katherine ontkent het niet. Elena die zit zogenaamd helemaal in de knoop met zichzelf.

    Heel Mystic Falls bestaat om Elena te beschermen.

    Echt, als je mij vraagt: Wie is je minst favoriete personage?
    Dan zeg ik voor 100% Elena.

    Altijd als ik over Elena praat voel ik me zo chagrijnig en boos worden, lol. Ik mag haar zó niet. Ik blij dan ook hoop houden dat Stefan met iemand anders eindigt, want ik als "Team Stefan" vind dat hij zoveel beter verdient dan die mislukte dubbelganger. Wat zei Rebekah nou ook al weer? Dat ze steeds erger worden, alleen de Originals Petrova (aka Tatia) was leuk. Ik wil dan ook echt wat meer van Tatia te weten komen.


    Chaos is a ladder.

    minst favoriete personage bij mij is.... ff denken... ik heb er niet echt één... maar ik denk dan toch John of Caroline's vader


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    minst favoriete personage bij mij is.... ff denken... ik heb er niet echt één... maar ik denk dan toch John of Caroline's vader

    Bij mij echt Elena. En Bonnie (alhoewel ik die nu wel wat leuker begin te vinden)

    Mijn favoriete personages zijn Stefan, Rebekah, Caroline en Katherine. Maar met name Stefan.


    Chaos is a ladder.

    Bij mij alleen Elena I guess, John mag ik inderdaad ook niet, maar ik heb verder niet echt iemand die ik stom vind. But I love Klaus and Damon... dat zijn mijn twee favoriete en Caroline denk ik ook...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn favoriete personages zijn denk ik Caroline, Katherine, Lexi en Jeremy. Waarom weet ik niet


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    Mijn favoriete personages zijn denk ik Caroline, Katherine, Lexi en Jeremy. Waarom weet ik niet

    Lexi vond ik ook echt héél leuk.

    Totdat ik in seizoen 4 ontdekte dat ze verliefd was op Damon en met hem naar bed was gegaan.


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Lexi vond ik ook echt héél leuk.

    Totdat ik in seizoen 4 ontdekte dat ze verliefd was op Damon en met hem naar bed was gegaan.

    Lexi is awesom :'D en Damon ook, maar ze passen niet bij elkaar


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grimhilde schreef:
    Ik ben ook bij seizoen 4, bij episode 18. Morgen inderdaad komt 19.

    Ik haat Elena zo erg.


    To love is to destroy.

    Mijn favorieten zijn Damon en Klaus soms.
    Alaric was ook een favoriet, maar die is jammer genoeg dood. ;(


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Kol 'nd Klaus <33
    en Matt ook wel, al vind ik dat hij soms best wel stom doet


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher