• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ShatterMe schreef:
    Mijn favorieten zijn Damon en Klaus soms.
    Alaric was ook een favoriet, maar die is jammer genoeg dood. ;(

    Ja :cc Alaric moet weer tot leven komen D; net zoals Lexi, dat kan vast wel. Ik heb namelijk altijd het idee bij tvd dat iemand nooit echt dood is x'D want heel veel komen in eens weer tot leven


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja :cc Alaric moet weer tot leven komen D; net zoals Lexi, dat kan vast wel. Ik heb namelijk altijd het idee bij tvd dat iemand nooit echt dood is x'D want heel veel komen in eens weer tot leven

    Ik denk dat dat nog wel kan aangezien ze door Silas nu alle bovennatuurlijke doden terug tot leven brengen. (Ik weet niet juist waarom meer.(':) Alaric en Lexi waren allebei bovennatuurlijke voor ze zijn gestorven. ;D Anders weet ik het ook niet meer als ze niet terug komen. ;o


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ShatterMe schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat nog wel kan aangezien ze door Silas nu alle bovennatuurlijke doden terug tot leven brengen. (Ik weet niet juist waarom meer.(':) Alaric en Lexi waren allebei bovennatuurlijke voor ze zijn gestorven. ;D Anders weet ik het ook niet meer als ze niet terug komen. ;o

    Oeeeh laten we hopen dat dat gebeurt! :'D
    Maar wat denken jullie als Rebekah de cure neemt... haar moeder was een heks, ik denk dat zij er dan ook een wordt...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oeeeh laten we hopen dat dat gebeurt! :'D
    Maar wat denken jullie als Rebekah de cure neemt... haar moeder was een heks, ik denk dat zij er dan ook een wordt...

    Ja eigenlijk dat zou best kunnen! Dan heeft ze nog geen normaal leven die ze wenst. (': Wel erg voor haar eigenlijk.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Lizor schreef:
    (...)
    Oeeeh laten we hopen dat dat gebeurt! :'D
    Maar wat denken jullie als Rebekah de cure neemt... haar moeder was een heks, ik denk dat zij er dan ook een wordt...


    daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! maar dat kan wel inderdaad..


    To love is to destroy.

    Ik ben ook benieuwd naar The Originals spin-off.


    Chaos is a ladder.

    Anyway.. Ik heb Alex de nieuwe geschiedenis stagiaire gemaakt. If that's oke (:


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Anyway.. Ik heb Alex de nieuwe geschiedenis stagiaire gemaakt. If that's oke (:

    Leuk idee (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik verveelde me lawl:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ben heksenbezem aant maken vo engels :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer later met Maia en Rosemary. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eten. x


    Don't be like the rest of them, darling

    Serieus, ik ga echt niet meer in dit topic iets plaatsen of lezen als er spoilers in blijven komen.

    Dus als iemand met mijn personage wil meeten, moet diegene me maar een gb sturen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wie wil Angela, of Brian meeten?


    Fantasy is in you.

    Mitovi schreef:
    Wie wil Angela, of Brian meeten?

    Lillith zit in de Mystic Grill aan de bar dus zij misschien. Het maakt niet uit wie tenminste als je dat wilt.(;

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 20:02 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..