• Hier kunnen jullie alles bespreken over het Mystic Falls RPG en natuurlijk andere OCC (:
    xx

    TOPIC'S

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik had een week Spanje, nu een week vakantie, dan drie daagjes school en dan ONE DIRECTION IN BERLIJN :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    en Jaimes... ik heb Alexis/Brady? Of voor iemand anders Idk

    en mag ik een samenvatting? Want het is een beetje teveel om terug te lezen :'3

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 17:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    amy66 schreef:
    (...)

    Ik ook 2 (hoera), misschien omdat ik op een christelijke school zit, anders weet ik niet waardoor. (ik ben zelf niet gelovig ofzo)

    Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft ik zit op een katholieke school (Ben niet katholiek of gelovig ben humanist+feminist) en heb ook 2 weken vrij


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Lizor schreef:
    Ik had een week Spanje, nu een week vakantie, dan drie daagjes school en dan ONE DIRECTION IN BERLIJN :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    en Jaimes... ik heb Alexis/Brady? Of voor iemand anders Idk

    en mag ik een samenvatting? Want het is een beetje teveel om terug te lezen :'3


    Brady is goed en ik wil ook die samenvatting aangezien ik nog helemaal niets in het topic hb gelezen behalve iets van de eerste vin bladzijden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    Ik had een week Spanje, nu een week vakantie, dan drie daagjes school en dan ONE DIRECTION IN BERLIJN :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    en Jaimes... ik heb Alexis/Brady? Of voor iemand anders Idk

    en mag ik een samenvatting? Want het is een beetje teveel om terug te lezen :'3


    Ik weet niet echt of er wel iets gebeurt is wat belangrijk is,,
    &&& Ik ben jaloers! IK WIL OOK NAAR 1D!! :c
    Maar mag & kan niet ):
    Waarom doen ze niet gewoon provinciale optredens? x'D
    Dat zou cool zijn.. 1D in elke provincie een optreden geven.. Dan heb je dus gewoon dertien keer kans om naar een concert te gaan ^^
    En dertien meer kansen om kaartjes te krijgen ;D
    Me would Reaaaally appreciate that :3


    Little do you know

    jah da zo gewn zalig zijn !!!! wil ook gaan .... -- mr weet je wat het is? Die rijke meisjes gaan dan gewn nr meerdere optredens...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    hoe kan je zo diep zinken asdfghjkl T____T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    hoe kan je zo diep zinken asdfghjkl T____T

    Let maar niet op Mitshy mensen, zij is raar ^^

    @Jaimes is goed, waar meeten?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Let maar niet op Mitshy mensen, zij is raar ^^

    @Jaimes is goed, waar meeten?


    Ik zie nu net pas dat Brady een vampier is -wbw- en ook nog eens Damon is -wbw- couldn't be better ^^

    En ik denk niet dat Brady naar school gaat, dus waarom niet in een leuk steegje? ^^ mijn mens is vampire hunter ^^

    En ik ga gewoon heel eigenwijs een post maken nu -gayhandje- zodat je wel naar het steegje toe moet ^^

    En Mitshy is niet raar, ze is lief (puh)

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 9:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik zie nu net pas dat Brady een vampier is -wbw- en ook nog eens Damon is -wbw- couldn't be better ^^

    En ik denk niet dat Brady naar school gaat, dus waarom niet in een leuk steegje? ^^ mijn mens is vampire hunter ^^

    En ik ga gewoon heel eigenwijs een post maken nu -gayhandje- zodat je wel naar het steegje toe moet ^^

    En Mitshy is niet raar, ze is lief (puh)

    Haha, is goed ^^
    Mitshy is beide (A)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Let maar niet op Mitshy mensen, zij is raar ^^

    @Jaimes is goed, waar meeten?

    Why? :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Why? :Y)

    omdat het kan


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    omdat het kan

    Neh. Jij bent raar. (bat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Neh. Jij bent raar. (bat)

    Weet ik x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Omdat er nog zoveel rollen over zijn, mag je vanaf nu als je wil nog 1 rol erbij maken... op=op (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kletstopic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.