• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Dit is het praattopic voor het spel : Fifth Avenue
    Alles over het spel, plannen, ideeen of vragen kunnen hier worden gepost
    :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:05 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @ BloodyFace: "Het meisje met de omgevallen doos leek geen hulp te willen, laat staan dat ze het hondenmeisje ook maar een aardig woord gunde."
    Haha, zo doet ze tegen iedereen? Maar dat ga je wel later in de RPG merken. :'].

    En PlagueRat: Zal ik op jouw reactie wachten? :].

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 23:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Bloody: thanks <3 sorry dat ik zo'n zeikerd ben. ;

    @Puritatem: ik ben bijna klaar. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    @Puritatem : wel dan heeft ie 't al wel vroeg opgemerkt x3

    @ PlagueRat : achja, kleine moeite toch?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Yeah, people. Iedereen is weer happy! Partay bij mij thuis~ Wie neemt de popcorn en alcohol fris mee? c:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zorg vooral voor de alcohol :3

    ennn @ Trouble258, het is niet de bedoeling dat je andermans personages bestuurd, en zo haal je de 250 woorden ook niet (=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @Bloody: <3 you rock

    ik zal wel taart bakken voor de party!


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    STRAWBERRY! Want dat lust mijn zus niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geen chocola D: ?
    Chocaholic over here !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ik weet het goedgemaakt: ik zal een aardbeientaart en een chocoladetaart maken. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Hoera :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    .... -_-
    Gjeez. Thanks, Maia! Ik ben toch zó blij met jou hé. /sarcasm.

    Ik lust geen van beiden, hehehe. Maar ja, ik ben zoiezo moeilijk met taarten, want ik ben daar eigenlijk toch niet zo dol op. :']
    So, I guess that's only alcoholic drinks for me?

    @ Trouble258: Oh, en wil je voortaan niet mijn personage of die van een ander besturen? Ten eerste, mijn personage zou zo niet doen/antwoorden en ten tweede, sommige mensen vinden het niet zo fijn als hun personage word bestuurt. De posts moeten trouwens 250 woorden lang zijn. Dat is die van jou bij lange na niet. :]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 23:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haha jullie mensen zijn lachwekkend x3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    We noemen het geen alcohol guys, we noemen het fris!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    We noemen het geen alcohol guys, we noemen het fris!

    ... -_-
    Fris in jouw ass, ja.
    Ik noem het zoals ik het wil noemen en dat is: alcohol! (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Puri: is er nog een bepaalde taart die jij graag wilt? Als ik dan toch bezig ben kan ik er net zo goed ook 1 voor jou maken. xD ik kan ook andere dingen maken. koekjes, quiche, bonbons. It's your call. c;

    @Mimi: fantastisch plan. xD Niemand die dat zal doorzien

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 23:56 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.