• Fifth Avenue.

    Wie kent hem niet? De grote stad New York. The big apple. Het is bekend om zijn hoge gebouwen, drukke straten en veel verkeer.
    Tussen al deze hoge gebouwen kan je een sferisch maar vervallen appartementencomplex vinden. Het is gelegen aan de bekende straat Fifth Avenue, waar de duurste huizen van heel de wereld worden verkocht.
    Sinds kort is dit complex opgeknapt door een rijke zakenman die er zijn tijd in heeft willen steken. Hij beheert het gebouw en verhuurt de woningen voor minder dan ooit tevoren. Het is de kans voor studerende mensen om aan de beroemdste straat van de wereld te wonen! Er gaat een hele wereld voor je open. Van het bezoeken van chique feesten waar de modernste kleding wordt gedragen tot de beste kansen op je studie.
    Maar is dit complex wel zo magisch als het op het eerste oog lijkt?
    Zodra je het contract hebt getekend zit je er aan vast.
    Maar dan kom je erachter dat het wellicht helemaal niet deugt. Je ziet rare dingen, spookverschijnselen, bloed dat langs de muren naar benden loopt, buren die verdwijnen.
    Wat gebeurt er met ze en waar gaan ze heen? Moet je in angst leven of heeft het een reden?
    Kom jij achter het geheim van The Fifth Avenue?


    Dit is het praattopic voor het spel : Fifth Avenue
    Alles over het spel, plannen, ideeen of vragen kunnen hier worden gepost
    :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:05 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Op een dag tij, twee pagina's vind ik veel, ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor mij is dat nog helemaal niets, misschien omdat ik anders gewend ben (=

    Maar als je het heel vervelend vind kan ik altijd vragen of het wat langzamer kan


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Het feit alleen al dat er mensen zijn die hun posts moeten verwijderen, zegt toch genoeg?
    Ik vind het handiger als je moet doen dat er eerst twee anderen posten voordat je terug mag posten


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ehhm, als dat normaal werd medegedeeld vond ik 't goed, maar je hoeft 't niet meteen zo te zeggen.
    Zoals je misschien kan lezen, eerder in dit topic, gingen we ook juist stoppen omdat het anders niet meer te volgen was. En zoveel is 't trouwens niet, want iedereen had gereageerd. Het is beter dan 10 pagina's vol met one-liners. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, iedereen had gereageerd. Ik een keer, Cheryl een keer, sommigen wel vijf keer.
    Maar als men sowieso ging stoppen, dan is die regel toch geen probleem? Gewoon, om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die post die verwijderd is, is een post waarin iemand de personages van een ander bestuurde s:
    vandaar dat we daar niet in mee zijn gegaan
    misschien dat daar ook wat verwarring weg is gekomen?

    Maar no point hoor, ik kan altijd even melden/vragen of er een soort vast postpatroon in kan komen ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Well pardon me, het is niet jouw RPG, maar die van Bloody.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Welja, en Bloody maakt er geen probleem van. Het is maar een suggestie, en ik denk niet dat dat enorm schadelijk is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [iemand die mij wil tegenkomen in het appartement?]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you


    Lukens(mijn wiskunde leraar of lerares, dat weten we nog steeds niet) ~
    ''geen ruzie''


    Ik wil simpelweg een beetje zorgen dat men tevreden blijft s:
    ik weet niet of het een moeite is om een paar posts terug te lezen of dat het makkelijker is als er volgens een vast patroon wordt gepost


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Precies. Dan snap ik niet wat voor 'n heisa je ervan maakt, want iedereen had gereageerd. :]
    Nou, ik vind het een belabberde regel. Zo gaat deze RPG zeker dood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, dat heb je dan wel weer goed gelezen. :].
    Met een patroon zoals jij hebt "voorgesteld", aangezien het meer op eisen lijkt, loopt het geheid snel dood. Als er dan iemand voor dagen niet reageert, moeten wij daar allemaal op wachten. Zelfs als er mensen niet met degene RPG't.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kijk, ik kan mensen niet gaan verbieden om niet te posten,
    daar ontstaan ook weer spanningen door,
    Ik wil - persoonlijk - dat deze rpg nog wel een tijdje leeft aangezien de verhaallijn goed is.
    daarom is het ook een beetje verwarrend op het moment s;

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 12:52 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zeg geen vast patroon ._.
    Lees eerst voor je alles wat ik zeg platbombardeert met kritiek.
    Is het nou echt moeilijk gewoon twee posts te wachten voordat je weer reageert? In de meeste gevallen is dat gewoon de reactie van degene waarmee je bezig bent, en vervolgens iemand aders, die in een ander -of hetzelfde- gesprek deelneemt. Niet dat er een vaste volgorde moet zijn. En als iemand een tijd niet antwoordt, verwittig die persoon dan toch gewoon?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    met vast patroon bedoelde ik wat jij zei s:
    twee postjes wachten voor je zelf weer reageert

    zoiets zou in principe geen probleem zijn, maar als iemand uren niet reageert kan je daar ook weer niet op zitten wachten(als hij of zij bijvoorbeeld offline is )


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.