• Vanacht heeft ons kleine poesje Penny vier kerngezonde kittens het leven geschonken, haar water brak gisteravond rond 7 uur, het eerste poesje is geboren om half elf, en ongeveer kwart voor zes werd de vierde geboren. Later, rond half vier in de middag, kwam de laatste helaas nogal zwakke, kitten, waarna er een voorspoedige nageboorte is geweest.
    Gelukkig heeft kleine Penny alle vijf de katjes geaccepteerd, ook al is de laatste wat zwak, maar we zijn toch bang dat nummer 5 het niet gaat halen. Het gezinnetje ligt nu gelukkig op de bank.
    Dat wou ik gewoon even melden! vier gezonde en een iets ongezondere kittens zijn vandaag in mijn leven gekomen, en ze zijn allemaal even lief!!!


    Edit: De vijfde staat er niet op nog.
    Edit: Helaas is de vijfde vanacht overleden. :(
    Edit: Het gaat niet zo goed met Penny...
    Edit: Katsjes houden men moeder 's nachts wakker :P
    Edit: Grijsje is zo lief....

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 14:48 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Gefeliciteerd! :')


    Take me to wonderland

    We verwachten wel foto's de komende dagen :Y)
    Maar gefeliciteerd!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awh, gefeliciteerd! Wij zitten eraan te denken om nog zo'n kleine te nemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Itami schreef:
    Gefeliciteerd! :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cute, Gefeliciteerd :3
    geef de moeder een knuffel van mij :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Gefeliciteerd! Onze poes heeft acht jaar geleden ook vijf kittens gekregen. Ze waren zo schattig (:


    Take risks and conquer your fears.

    (hoera) hoera !!!!

    :( de zwakke mag niet doodgaan (huil)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    _O_ wat een snoezige foto !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Leuk.

    omg zo schattig! :3
    Wij hebben ook twee keer een nestje gehad en het is echt leuk, zou het zo weer willen hahaha
    Veel plezier ermee :D


    As travars

    Aan iedereen hier boven, het gezinnetje ligt nu heerlijk te slapen :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Woodstockie schreef:
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Congratzzzz.

    Ik vind kittens zo super schattig <3 wait, katten zijn gewoon purrrrrfect.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Congratzzzz.

    Ik vind kittens zo super schattig <3 wait, katten zijn gewoon purrrrrfect.


    I agree.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.