• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn topics.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    Een beetje gespannen wiebelde ik ongeduldig op de bank waar ik op zat om vervolgens op te staan en nog een rondje om de tafel te lopen. Ik kon gewoon nooit stilzitten, en al helemaal niet als er iets spannends op het programma stond. Nou ja, ik had al vaker meisjes ontmoet, maar met deze meiden moest ik zeker een aantal weken doorbrengen. Stel dat ze mij niet mochten of niet om konden gaan met drukte, dan lag ik buiten in de sneeuw te slapen...
    "Hoe lang duurt het nog?" vroeg ik nu al voor de vierde keer. Ik liet me uiteindelijk weer moedeloos op Harry's schoot zakken omdat ik daar nou eenmaal graag op zat en wiebelde maar wat op en neer.
    "Waar blijven ze nou?" vroeg ik, maar dan was het een andere vraagstelling dan eerst. Ook al kwam het op hetzelfde neer...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Camile Abigail Turner

    Langzaam liep ik door de sneeuw. De auto had vastgezeten in de sneeuw en aangezien ik net zo goed het laatste stuk kon lopen, had ik besloten niet te wachten tot de auto weer verder kon. Dat zou waarschijnlijk langer duren dan dit kleine stukje ploeteren door de sneeuw. Bovendien had het witte spul wel wat, veel dansmogelijkheden ook. Het was altijd een uitdaging om met dat soort dingen te experimenteren.
    Zuchtend zapte ik een nummer verder. Ik was meer in de stemming voor wat ruigere muziek en dat kan je nou niet bepaald zeggen van 'Swing life away'. Het bleef één van mijn favoriete liedjes, maar ik had er gewoon geen trek in. Ik was nog pissig op mijn stiefvader dat hij mij voor deze maffe wedstrijd had ingeschreven. Er was echt niks mis met One Direction, sterker nog, ze waren best oké. Ik kon er gewoon totaal niet tegen als mensen mij de les willen lezen en mij gaan besturen alsof ze een poppenspeler zijn en ik de pop.
    De preek van mijn stiefvader galmde nog steeds na in mijn hoofd. 'Gedraag je hè! En waag het niet om ook maar één van die hoerige danspasjes van je in het bijzijn van die net opgevoede jongens. Hopelijk leer je eindelijk eens om je te gedragen als een normaal meisje van jouw leeftijd en niet als zo'n vieze straatrat. Mijn colega's vertelden dat hun dochters helemaal weg zijn van die jongens.' Altijd fijn als mensen zo over je denken. Hoerig, niet opgevoed, een straatrat.
    Weer een zucht ontsnapte mijn lippen, maar ik sloot mijn mond weer snel, toen ik het huis voor mij zag. De sneeuw sierde het dak en er twinkelden overal lichtjes. Bovendien was het ook nog eens een enorm groot gevaarte waar je makkelijk met twintig mensen in zou kunnen vertoeven.
    'Dat kan ermee door,' mompelde ik, waarna ik richting de deur liep en aanbelde. Terwijl ik wachtte op iemand die de deur open kwam doen, pakte ik mijn Ipod om hem uit te zetten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Yin Emylia Chase

    Met mijn gitaartas op mijn rug, mijn koffers in mijn handen en een fel gezicht beukte ik de deur van de auto met mijn heup dicht. 'Gekken. Ik moet verdomme helemaal vanuit Engeland naar Zwitserland, voor een vakantie waarbij ik me alleen verveel?!' schreeuwde ik, gevolgd door een glimlachje. 'Ze hebben dus wel smaak' zei ik en ik drukte met mijn hoofd op de deurbel. Naast me stond nog een meisje. De deur werd opengedaan door een jongen met puppybruine ogen, bruin haar en een muts op. 'Yin Emylia Chase' stelde ik mezelf voor, om daarna naar binnen te lopen en naar de woonkamer te gaan. 'En wie waren jullie ookal weer? Oh ja, een of andere band die denkt dat ze rocken' zei ik nuchter en ik zette mijn koffers neer, gooide mijn jas ergens in de hoek en haalde de gitaartas van mijn rug af. Fel keek ik ze één voor één aan. 'Als je er problemen mee hebt, ruim het zelf maar op' zei ik en ik deed de gitaartas open, om mijn elektrische gitaar eruit te halen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Uhm, de meiden hadden toch geen sleutel? Vorige keer was dat in ieder geval niet zo...)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Het mag toch wel dat iniedergeval een paar meisjes de sleutel hebben gekregen? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aangepast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ofwacht. Ik verander wel, dan bespeel ik Liam wel heel even vanuit Yin]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( I have no idea...)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Edward Styles
    Vandaag zouden we een tijdje opgescheept zitten met 5 lucky fans, en gezellig met de jongens doen. We waren allemaal al in het huisje aan het wachten op de meiden, en Louis liet zich voor de zoveelste keer op mijn schoot zakken.
    'Waar blijven ze nou?' zei hij op een zeurderige toon. Ik zuchtte en liet me achterover in de bank zakken.
    Ineens kwam er een meisje binnen, en ik zag nog een ander meisje buiten staan. 'Yin Emylia Chase.' stelde het meisje zich voor. 'En wie waren jullie ook alweer? Oh ja, een of andere band die denkt dat ze rocken. Als je er problemen mee hebt, ruim het zelf maar op.' zegt ze als ze haar spullen in de kamer gooit, en haar gitaar pakt. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik haar aan.
    'Ik dacht dat er fans kwamen, en geen haters.' zuchtte ik tegen Louis.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Aangepast (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alicia Joya Lavendel

    Ik keek naar buiten waar de bergen voorbij vlogen. De zwarte auto van mijn vader stopte. Zenuwen gierden door mijn lijf. Ik zat hier gewoon met DE One Direction.
    Ik stapte uit de auto. Het was dan wel een hele omweg die wij hadden genomen waar wat minder sneeuw was dan op de normale weg, maar ik was er nu. Terwijl ik mijn koffer pakte zag ik dat er al 2 meiden voor de deur stond. Doordat ik nog in mijn dromen zat had ik dat blijkbaar net niet door gehad toen we aankwamen. Ik sleepte mijn zware, fel roze koffer richting de deur.
    ''Alicia?'' hoorde ik mijn vader nog zeggen. Ik draaide me om. ''Niks raars doen he?'' Ik schudde mijn hoofd. ''Nee-hee.'' Hij glimlachte. ''Nou veel plezier dan.'' zei hij daarna met een kinderachtige stem. ''Ouders..'' mompelde ik in mezelf. Ik draaide me terug naar de deur. Die net dicht werd gedaan. Ik sleepte mijn koffer weer naar de deur en drukte op de bel.


    Do what people say you can't.