• Vanacht heeft ons kleine poesje Penny vier kerngezonde kittens het leven geschonken, haar water brak gisteravond rond 7 uur, het eerste poesje is geboren om half elf, en ongeveer kwart voor zes werd de vierde geboren. Later, rond half vier in de middag, kwam de laatste helaas nogal zwakke, kitten, waarna er een voorspoedige nageboorte is geweest.
    Gelukkig heeft kleine Penny alle vijf de katjes geaccepteerd, ook al is de laatste wat zwak, maar we zijn toch bang dat nummer 5 het niet gaat halen. Het gezinnetje ligt nu gelukkig op de bank.
    Dat wou ik gewoon even melden! vier gezonde en een iets ongezondere kittens zijn vandaag in mijn leven gekomen, en ze zijn allemaal even lief!!!


    Edit: De vijfde staat er niet op nog.
    Edit: Helaas is de vijfde vanacht overleden. :(
    Edit: Het gaat niet zo goed met Penny...
    Edit: Katsjes houden men moeder 's nachts wakker :P
    Edit: Grijsje is zo lief....

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 14:48 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Awwwh! I love kittens (kitty)


    26 - 02 - '16

    Ik hou van kittens (cat)
    Gefeliciteerd trouwens! Jammer van die vijfde, maar veel succes met je kittens. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteerd! Ik wil ook kittens! Of op z'n minst een kat :(


    Bad decisions make good stories.

    Congrats!


    Tell me about it, stud.

    Superleuk en congrats ermee :3 Ik vond het altijd helemaal geweldig als we kittens kregen, en zo'n kattenbevalling is toch altijd weer iets aparts en tofs om mee te maken. Althans, vind ik toch :3 Je gaat je handen nog vol krijgen aan die kittens, van zodra ze de boel gaan verkennen en willen spelen. Wel ook een hele leuke periode (:
    In ieder geval heel veel plezier ermee, want kittens zijn gewoon awesome (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aaahw wat lief jah! Onze kat is ook zwanger en kan ook binnenkort bevallen (:
    Alleen mijn vader wil er geen houden maar mijn moeder en ik zorgen daar wel voor ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Houd me op de hoogte ^^


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    awww...cute! cute! cute! cute!
    liefe poeziewoezies..ik ben jaloers!

    alleen jammer dat de laatste het niet gehaald heeft
    (huil)


    me: 5% reality, 95% dreams

    No's... :c
    Jammer van die 5e kitten..


    26 - 02 - '16

    aaww schattig. Wat voor ras is het als ik vragen mag??

    Wij willen misschien ook twee katjes nemen haha.. nu nog niet, maar misschien als mijn vader uit het huis is (mijn ouders gaan scheiden en mijn vader is allergisch dus vandaar).

    Jammer dat die vijfde het niet gered heeft en hopen dat het snel weer goed gaat met mamapoes

    Aaahw, wat jammer van de vijfde kitten.
    En misschien moet je Penny even naar de dierenarts brengen. Het zou jammer zijn als je haar zou verliezen!

    Gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aaahw, wat jammer van de vijfde kitten.
    En misschien moet je Penny even naar de dierenarts brengen. Het zou jammer zijn als je haar zou verliezen!

    Gefeliciteerd!


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    Aaahw, wat jammer van de vijfde kitten.
    En misschien moet je Penny even naar de dierenarts brengen. Het zou jammer zijn als je haar zou verliezen!

    Gefeliciteerd!

    + Zo schattig :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat een lieve katjes (H)

    Maar waarom gaat het niet goed met Penny?:( Vanwege de bevalling, awww wat zielig! Sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mismi schreef:
    aaww schattig. Wat voor ras is het als ik vragen mag??

    Wij willen misschien ook twee katjes nemen haha.. nu nog niet, maar misschien als mijn vader uit het huis is (mijn ouders gaan scheiden en mijn vader is allergisch dus vandaar).

    Jammer dat die vijfde het niet gered heeft en hopen dat het snel weer goed gaat met mamapoes

    Ik heb echt geen flauw idee.... :P


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.