• 1951, Oost-London, Whitechapel. Er is iets groots gaande, iets waar elke Maffiosi in de omgeving deel van uit wil maken. Niet alleen uit de omgeving, ze komen van heinde en verre om mee te doen aan een project die twee Engelse broers begonnen zijn, een tweeling, de grootsten van Engeland. Ze noemen het The Firm, een bedrijf, een enorm netwerk van maffioso om de wereld over te nemen voordat de politie het door heeft. Hiervoor hebben ze hulp nodig en ruimen ze iedereen gruwelijk uit de weg die hen tegen wilt houden. Voor verraders is er geen genade en als je belangrijker genoeg bent en niet zonder pardon vermoord wordt, wordt je wel omgekocht.


    De regels:
    - Minimaal 5 regels per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Daarbij ga je ook niet constant off-topic. Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen per persoon. (minimaal 1 man)
    - Speel alleen voor jezelf en bepaal niet zomaar of iemand doodgaat of niet.
    - Je spreekt van te voren bepaalde dingen gewoon niet af, niet hoe je het verloop met een andere user of twee doet want dit is niet leuk! Natuurlijk bespreek je wel bepaalde dingen af met familieleden, maar je laat de RPG op zijn beloop gaan.
    - Hou het realistisch. Het speelt zich af in de jaren '50, dus let op je dat je niet ergens een mobiele telefoon vandaan haalt.


    "Omertà" – is the oath or "code of silence", never talk to the authorities.
    "Family secrets" – members are not allowed to talk about family business to non-members.
    "Blood for blood" – if a family member is killed (by another member) no one can commit murder (in revenge) until the boss gives permission.
    "No fighting among members" – from fist fights to knife fights.
    "Tribute" – every month; members must pay the boss; also giving the boss a cut on any side deals.
    "Adultery" – members are not allowed to commit adultery with another family member’s wife.
    "No facial hair" – members were not allowed to grow mustaches; part of the Mustache Pete way


    Rollen:

    De tweeling:
    - Johnny Ward ~ Cas
    - Jacob Ward ~ Valentino

    Leden van The Firm:
    - Innencio Augusta Fransiscus Eduard Agnelli ~ Bloodyface - Italië (onderbaas Vendetta)
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ DarkSavior - Engeland, Londen (rechterhand tweeling)
    - Aiden Matthew Jase ~ ZiamStorason - Amerika, Chicago (zoon baas Bellatorem)
    - Christian Johnson ~ Llamarmy Engeland (afhandelaar The Firm)
    - Gioia Moore ~ Valentino - Amerika, Detroit (dochter baas The Combination)
    - Celestia Alyssandra Loire ~ Bloodyface - Frankrijk (dochter baas Immortale)

    Verraders: (Let wel op, deze gaan op een punt dood)
    - Gereserveerd door Kwijt
    - Morgana Cadwalader ~ Llamarmy Engeland (hoer)

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (geen tieners)
    Geslacht:
    Land: (de bazen komen zelf niet, ze sturen een vertegenwoordiger, een familielid of onderbaas)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ik reserveer alvast een mannetje, is het goed als hij zoon is van de baas van een maffiabende in Amerika?


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    Ik reserveer alvast een mannetje, is het goed als hij zoon is van de baas van een maffiabende in Amerika?


    Ja hoor, maar dan moet hij wel uit een andere stad komen dan Detroit.


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke verraadster? Een vrouw voor Adultery etc.

    En een mannelijke afhandelaar...

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 15:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol: plat gezegt een hoer
    Naam: Morgana Cadwalader
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Land: Groot Brittannië. Ze werkt in Londen, maar komt uit Cardiff
    Innerlijk:
    Morgana is een sterke jonge vrouw die weet wat ze wil. Ze is een kei in manipuleren en de waarheid verdraaien. Ze is zelfverzekerd en haar eigen baas. Veel mannen vallen voor haar uiterlijk en haar mysterieuze ogen. Ze houd namelijk haar prive leven echt prive, iets waar je eigenlijk ook niet in zou willen graven. Toch heeft ze het vertrouwen van The Firm's onderbazen voor zich weten te winnen, al zijn haar handen echt niet schoon. Ze weet wat haar lichaam doet met mannen en gebruikt dit dus ook. Haar loopje is statig, zonder schaamte voor haar werk of daden. Dit verklapt wel iets over haar ware zelfbeeld. Loyaal is Morgana, ondanks dat ze lang bij een bepaalde groep kan horen, alleen aan haarzelf. Zodra je haar niks meer te bieden hebt is ze weg en gaat ze zonder blikken of blozen verder naar de volgende. Er wordt dan ook wel over haar gezegt dat ze het prachtige lijf heeft van een vrouw, de instelling van een legerofficier en een hart van ijs en steen.
    Uiterlijk:


    Morgana is 1,65 lang. Ze heeft een heel slank postuur, waaronder je goed haar pezige spieren kan zien. Door haar lengte loopt ze altijd op hoge stiletto hakken. Haar huid is sneeuw wit, haar lippen altijd fel rood gestift en haar lange haren zijn raven zwart, net als haar ogen. Ondanks haar slanke postuur heeft ze brede heupen en een volle voorgevel. Dit komt haar wel goed uit. Met haar slanke vrouwelijke lichaam verdient ze namelijk haar geld en haar leven.
    Extra:
    Nu ze zich bijna tot aan de top van The Firm heeft gewerkt, begint ze wel zin te krijgen in een nieuwe uitdaging. Ze is dus opzoek naar een andere 'werkgever' zonder dat The Firm er wat vanaf weet, denk/hoopt ze.

    Rol: Afhandelaar, if you know what I mean
    Naam: Christian Johnson
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Mannelijk
    Land: Australië
    Innerlijk:
    Christian is diep van binnen een lieve jongen met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom hij echt geeft zelf weten het, en vaak kennen ze er maar een deel van. Voor buitenstaanders is hij namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om opdrachten uit te voeren en in bloederige, lang durende gevechten zijn tegenstander te blijven aanvallen tot de dood erop volgt, of het ziekenhuis, of tot de politie komt. Hij is gigantisch loyaal aan zijn leiders, zelfs nadat het grootste deel van zijn familie is afgemaakt in maffia gerelateerde incidenten. Sommigen, misschien zelfs de meesten in zijn plaats zouden niks meer met maffioso te maken willen hebben, maar zijn loyaliteit is gigantisch. Hij zou eerder sterven dan enige vorm van disrespect of onloyaliteit te laten zien. Christian is geen macho. Hij sport veel, vecht veel en laat niet snel zijn emoties zien, maar een macho valt hij toch niet te noemen. Als hij in een ander gezin, zonder banden met maffioso, was geboren zou hij eerder een gitarist van een band zijn geworden dan een football speler. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die meisje na meisje neemt. Hij gaat voor een meisje en blijft haar ook trouw. Overspel is voor hem uit den boze. Daardoor is hij ook altijd degene die gedumpt wordt, niet degenen die de ander dumpt. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij 's nachts gaat gitaar spelen en alles eruit laat stromen over de snaren van zijn gitaar.
    Uiterlijk:


    Christiam is 1,85, ongeveer een gemiddelde lengte voor een jongen. Hij is niet super gespierd, maar heeft genoeg spieren om zich levend te houden in gevechten, al komt het bij hem vaak aan op zijn lenigheid, bewegingen en trucjes. Zijn ogen zijn warm bruin en zijn haar is zo zwart als de nacht, maar het ziet er toch heel natuurlijk uit, wat het ook is. Meestal draagt hij een t-shirt met een hoody erover en skinny jeans. Hierdoor kan hij alle bewegingen maken die hij wil. Standaard heeft hij een mes op zijn heup en een om zijn pols. Hij gaat zijn bed niet uit zonder. Dylan heeft geen piercings. Naast de tatoo achter zijn oor heeft hij er nog een paar. Over zijn borst staat 'Never Give In' getatoeëerd, zijn lijfspreuk. Op de rug van zijn hand staat een roos, die hij heeft laten zetten toen zijn moeder overleed. Zijn laatste tatoo is een Fenix op zijn ribben, want al veel vaker dan eens is hij herstelt na een zeer uit de hand gelopen gevecht waarvan hij ook nog overal op zijn lijf littekens heeft staan.
    Extra: Christian is opgegroeid in een oproerig gedeelte van de grote steden van Australië. Zo is hij al van jongs af aan in contact met de maffia. Na al een heel aantal fataliteiten in de familie heeft zijn moeder besloten met hem naar Groot-Brittannië te emigreren. Daar kwam hij toch al snel weer terecht in zijn 'oude' circuit, al had hij wel problemen met een plek vinden in The Firm, door het teken van zijn oude bende uit Australië. Nu hij echt geaccepteerd wordt is hij hier dolgelukkig met zijn plek.

    [Zijn ze zo goed?]

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 16:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Ja hoor, maar land staat vooral van waar ze vandaan komen als ze uit een andere maffia-familie komen bij The Firm, dus nieuw in Engeland komen. Dus als hij uit Australië voor The Firm komt kan hij de tweeling ook nog niet echt kennen.


    Your make-up is terrible

    Aha, ik dacht dat dat het land was waar ze nu waren. Ik verander het even


    Bowties were never Cooler

    aangepast


    Bowties were never Cooler

    Rol: Lid van de Firm
    Naam: Aiden Matthew Jase
    Leeftijd: 22
    Geslacht: male
    Land: Amerika, Chicago
    Innerlijk:
    Aiden komt uit een familie die al eeuwen de baas is van een maffiabende genaamd Bellatorem. De naam komt nog uit het Latijn en betekend "De Strijders". De naam is toepasselijk voor de familie. Een van hun kenmerken is dat ze nooit opgeven. Aiden heeft dat echt geërfd. Ook is hij bereid te vechten voor zijn familie. Hij is jongste van nog vijf andere broers die hij heeft. The underdog dus. Toen zijn vader hem vroeg was hij door het dolle heen. Wat hij niet weet is dat zijn vader hem alleen stuurde omdat hij iets weet van een verzet tegen the firm. Aiden zelf weet dat niet. Hij is meestal heel stil en alleen, maar is dodelijk met een zwaar object in zijn handen. Aiden is sterk, en gebruikt dat als wapen in plaats van pistolen en geweren. Met moorden heeft hij best wel veel moeite omdat zijn moeder voor zijn ogen is vermoord toen hij vijf was. Ook al hij van toen niks meer kon herinneren, hoort hij de laatste gil van zijn moeder als hij iemand vermoord. Dat is ook de rede dat hij altijd door iedereen behandeld word als een sukkel, en zo voelt hij zich ook.
    Uiterlijk:




    Aiden draagt meestal een hoedje om zijn ogen te verbergen voor iedereen. Qua kleding heeft hij maffia-stijl. Net gekleed met een driedelig pak. Hij is best lang, zo'n 1.89. Ook draagt Aiden graag zonnebrillen. Zelfs als de zon niet schijnt draagt hij dat accessoire vaak.
    Extra: Hij is bi.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb Christian verandert dat hij uit Australie komt, en daar nu niet meer leeft


    Bowties were never Cooler

    Ik zit te twijfelen, aangezien ik in de meivakantie een week in New York zit en dan dus waarschijnlijk niet veel kan reageren en veel zal missen...

    Heb alleen wel een mogelijk ideetje voor een personage.. misschien :p...

    moeilijk moeilijk....

    (wel een leuk idee =))

    Ik maak mijn rol zo snel mogelijk, maar steeds als ik eraan wíl beginnen, is mijn inspiratie weggevlogen.


    Tijd voor koffie.

    Ik wil deze RPG binnenkort beginnen, dus willen jullie je rollen afmaken?


    Your make-up is terrible

    Misschien dat k me na de vakantie inschrijf, dus als ik terug ben uit. NY.. Als ik dan nog zou kunnen inspringen en er tijd voor heb ;)

    mismi schreef:
    Misschien dat k me na de vakantie inschrijf, dus als ik terug ben uit. NY.. Als ik dan nog zou kunnen inspringen en er tijd voor heb ;)


    Dat is goed hoor!

    Willen de reservaties hem binnenkort invullen?

    Er zijn trouwens weer vrouwen beschikbaar.


    Your make-up is terrible

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler