• Hello there!

    Ik was benieuwd of iemand hier een account heeft op ASK?
    Mijn account is: KipKelly

    Voor degene die niet weten wat ASK is:
    Het is een internationle site waar je mensen vragen kunt stellen over van alles.
    Je krijgt elke dag ook een 'vraag van de dag'.
    Het is leuk om te doen, want zo kan je je interesses delen met andere mensen :3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nope, ik heb er ook nog nooit van gehoord.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb er vandaag één aangemaakt. (:
    Voilà.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    http://ask.fm/chandesuu

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 12:03 ]


    "never let anyone dull your sparkle"

    Knight schreef:
    Het lijkt me wel grappig, maar ik heb er geen account.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Zo'n nutteloze website vind ik dat, lol.


    ars moriendi

    Nee boeit ook niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oke dit bedoel ik niet om ullie te beledigen maar een paar dagen geleden was er een reportage over ask fm of zoiets en daarin zeiden e niet bepald goede dingen daarover.

    Cavanagh schreef:
    Bah, ik word daar helemaal gek van. Iedereen bij mij op school heeft het. :/
    Ik heb geen account.


    ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ask.fm/RickGeerlings


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik irriteer me altijd aan die tweets in m'n tl :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    sluipje schreef:
    oke dit bedoel ik niet om ullie te beledigen maar een paar dagen geleden was er een reportage over ask fm of zoiets en daarin zeiden e niet bepald goede dingen daarover.


    16 - 09 - '17

    Klikkie!
    Jammer genoeg voor de haters kun je bij mij niet anoniem posten (A).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    sluipje schreef:
    oke dit bedoel ik niet om ullie te beledigen maar een paar dagen geleden was er een reportage over ask fm of zoiets en daarin zeiden e niet bepald goede dingen daarover.

    We hebben er veel meer aan wat voor slechte dingen erover is gezegd dan dit bericht :'D

    -zoekt het zelf maar ff op-

    Cyberpesters vinden de weg naar Ask.fm

    Bron: Klik
    Pesters? Wauw. Die zijn er overal. Zal me niet eens verbazen als het hier ook gebeurd.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 16:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Bron: Klik
    Pesters? Wauw. Die zijn er overal. Zal me niet eens verbazen als het hier ook gebeurd.


    Cyberpesten, hacken en van die dingen. Er zijn blijkbaar al mensen die zelfmoord hebben gepleegd door de reacties die ze daar kregen.

    Oh, je was me al zelf voor xp

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 16:59 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Cyberpesten, hacken en van die dingen. Er zijn blijkbaar al mensen die zelfmoord hebben gepleegd door de reacties die ze daar kregen.

    Op FB ook. Dus? Ik gebruik het alleen om te kijken wat voor muziek ik nog meer zou kunnen luisteren. Daarvoor is het ook gemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.