• Hello there!

    Ik was benieuwd of iemand hier een account heeft op ASK?
    Mijn account is: KipKelly

    Voor degene die niet weten wat ASK is:
    Het is een internationle site waar je mensen vragen kunt stellen over van alles.
    Je krijgt elke dag ook een 'vraag van de dag'.
    Het is leuk om te doen, want zo kan je je interesses delen met andere mensen :3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Father schreef:
    (...)
    Op FB ook. Dus? Ik gebruik het alleen om te kijken wat voor muziek ik nog meer zou kunnen luisteren. Daarvoor is het ook gemaakt.


    Ik hou me niet bezig met die dingen dus ik heb er geen last van ..


    16 - 09 - '17

    ja sorry

    daar ging nou precies die reportage over.
    Iedereen zegt dat het zo een leuke site is maar als je er eenmaal op bent zeggen ze echt vreselijke dingen en zo;
    Dat kan voor sommige mensen inderdaad leiden tot zelfmoord.
    Ik kan echt heel goed begrijpen waarom mensen daarvoor zelfmoord willen plegen;
    Nee sorry je kan mij niet overtuigen om erop te gaan nadat ik zulke dingen hoor.

    sluipje schreef:
    ja sorry

    daar ging nou precies die reportage over.
    Iedereen zegt dat het zo een leuke site is maar als je er eenmaal op bent zeggen ze echt vreselijke dingen en zo;
    Dat kan voor sommige mensen inderdaad leiden tot zelfmoord.
    Ik kan echt heel goed begrijpen waarom mensen daarvoor zelfmoord willen plegen;
    Nee sorry je kan mij niet overtuigen om erop te gaan nadat ik zulke dingen hoor.

    Wilde ik ook niet :'D En ik praat niet eens met mensen daar, why should I? Daarvoor is die website niet bedoeld en daarvoor ga ik hem ook niet gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    eer verstandig als je daar niet met vreemde mensen praat denk ik dan

    sluipje schreef:
    eer verstandig als je daar niet met vreemde mensen praat denk ik dan

    Het zou me niet eens boeien als ze wat tegen me zouden zeggen. Ik zou ze keihard uitlachen :'D Maar goed, back on-topic.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 17:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ieder zijn mening

    Ik heb het niet zo op ask.fm gehad, vanwege de haat die iemand heeft gehad die ik ken. Diegene is met de dood bedreigd en met allerlei andere dingen.


    26 - 02 - '16

    dat is echt vreselijk !!!!!

    het is ook heel erg als mensen door al die dingen zelfmoord gaan plegen.

    http://ask.fm/geeeeesje

    C:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    sluipje schreef:
    dat is echt vreselijk !!!!!

    het is ook heel erg als mensen door al die dingen zelfmoord gaan plegen.

    Op iedere site word wel eens gepest, daar valt gewoon niets aan te doen. Dus alsjeblieft, zeg niet dat het alleen op ask.fm gebeurd.
    OT: Nope, vind het nogal zinloos. en dit topic komt uit april


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Op iedere site word wel eens gepest, daar valt gewoon niets aan te doen. Dus alsjeblieft, zeg niet dat het alleen op ask.fm gebeurd.
    OT: Nope, vind het nogal zinloos. en dit topic komt uit april

    Lol, dat wist ik nog niet!
    Je hebt gelijk dat er op andere sites ook wordt gepest, maar op Ask.fm kan dat zomaar anoniem, op bijv. Facebook of Twitter ziet men je account. Maar voor de mensen die anonieme haat krijgen en dat beu zijn: Ga naar Settings ---> Privacy --> daar staat ergens een knop om anoniem vragen sturen onmogelijk te maken. Zo simpel is het -_-.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it