• Omdat we een waarschuwing kregen over het teveel kletsen en elkaar niet helpen met de stories, heb ik besloten om een kletstopic te maken, om toch ons gezellige geklets over voetbal door te zetten!

    Brand er op los!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Mijn topics! :3


    El Diablo.

    Om maar meteen met de deur in huis te vallen; Ik wil Lewa niet bij Bayern hebben. We hebben genoeg aan Mandzo, Pizza en Gomez.


    ars moriendi

    Huh, wie wat waar? XD


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Huh, wie wat waar? XD

    We konden toch over voetbal praten in dit topic..? :']


    ars moriendi

    Haha :')
    Sorry zo goed ben ik niet op de hoogte van wie waar speelt en welke transfers er komen :P
    Misschien is het een idee om ons allemaal een keertje voor te stellen?


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Bayern schreef:
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen; Ik wil Lewa niet bij Bayern hebben. We hebben genoeg aan Mandzo, Pizza en Gomez.


    Gaat Lewandowski ook al weg? Enig idee waar Götze heen gaat?
    Ik zie het btw wel gebeuren dat Valdes (Barca) en Neuer (Bayern M) van club verwisselen (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gaat Lewa naar Bayern? Dat is nieuw voor mij. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn topics


    ~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Gaat Lewandowski ook al weg? Enig idee waar Götze heen gaat?
    Ik zie het btw wel gebeuren dat Valdes (Barca) en Neuer (Bayern M) van club verwisselen (:

    Neuer echt niet hoor, die is er praktisch net en is nu al van onschatbare waarde bij Bayern. Die willen ze echt niet kwijt. Van Götze is al bevestigd dat hij naar Bayern komt voor 37.000.000 (eenna grootste aankoop na Javi Martinez, 40.000.000). Het laatste nieuws is trouwens dat de clubleiding van BVB heeft aangegeven dat Lewandowski bij Dortmund blijft en ik dus niet bang hoef te zijn dat een van onze drie toppers Mandzukic, Gomez of Pizarro het veld hoeven te ruimen. Nog niet. Maar ik vind de bronnen allemaal maar heel vaag. De ene schreeuwt dat er geen denken aan is dat Lewa komt, de ander roept dat de transfer al bijna rond is. Ik wacht maar af tot Dortmund of Bayern het officieel bevestigt. Ik ben heel erg benieuwd wat Pep voor de club in petto heeft, maar ik ben er een beetje bang voor. Ging Jupp nog maar niet weg..

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 18:52 ]


    ars moriendi

    Rajah schreef:
    Gaat Lewa naar Bayern? Dat is nieuw voor mij. Haha

    De zaakwaarnemers van Jupp Heynckes en Lewa zelf kwamen daarmee, maar Dortmund's clubpresident heeft dat volgens mijn ex een paar uur geleden gelukkig ontkracht.


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen; Ik wil Lewa niet bij Bayern hebben. We hebben genoeg aan Mandzo, Pizza en Gomez.


    Maar Gotze komt ook. En daar heb ik niet echt zin in... :( Maarja, aangezien Pep 'm wil hebben, zal het wel goed zijn?

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 21:04 ]


    Mia San Mia

    Götze gaat inderdaad naar Bayern. Lewa is nog niks zeker. Tenminste gisteren niet. Toen werd er gezegd dat ze rond de tafel hebben gezeten voor nieuw contract maar Lewa was het er niet mee eens. Maar nu Götze weggaat, wordt het voor BVB belangrijker om Lewa te houden en kunnen ze Lewa ook meer bieden/geven. Dus het kan nog alle kanten op.

    Bayern schreef:
    (...)
    De zaakwaarnemers van Jupp Heynckes en Lewa zelf kwamen daarmee, maar Dortmund's clubpresident heeft dat volgens mijn ex een paar uur geleden gelukkig ontkracht.


    Hmmm, vreemd


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)

    Hmmm, vreemd

    Tsja, de media.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat Lewa niet komt tot BVB of FCB het tegendeel bewijzen en het zelf bekend maken.


    ars moriendi

    Transferverhalen zijn voor 90% onbetrouwbaar ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~