• Ik heb vandaag een donorformulier ingevuld en op de bus gedaan. Maar nu vraag ik me af of jullie ook donor zijn en waarom wel/niet?
    Ik heb overigens ja ingevuld, met uitzondering van huid, hoornvlies, bloedvaten en pezen/botweefsel/kraakbeen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik had het al eens ingevuld maar nooit de brief op de post gehad. Nu kreeg mijn zusje hem en Mitchell ook, dus heb ik hem op DigiID ingevuld en 'Ja' gezegd, met uitzondering van huid.


    Your make-up is terrible

    Ik ben bloeddonor, maar donor-donor, nee, dat niet. Geen idee waarom.


    We need a bigger boat.

    Ik weet het nog niet.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben geen donor, gewoon omdat het bij ons niet echt zo'n gewoonte is om het te worden en ik eigenlijk ook niet wil dat iemand later dingen uit mijn lichaam krijgt.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 17:55 ]


    comfort in c h a o s

    Ik ben orgaandonor en ze mogen alles van mij hebben. Ik heb er toch niets meer aan,


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben donor sinds mijn twaalfde. Ze mogen dan ook alles van mij hebben en zodra ik achttien word, wil ik ook bloed geven. Zelf zie ik niet in waarom je het niet zou worden, maar ik heb al die ´na de dood´ angsten ook niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kan me vaag herinneren dat ik daar een jaar geleden ofzo een keer een gesprek over had met mijn moeder, maar ik heb eigenlijk geen idee of ik nou donor ben of niet. Dat is wel iets waar ik een keer naar moet kijken, eigenlijk; ik kan niet echt een reden verzinnen dat ik het niet zou doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    xPOMPOMS schreef:
    Ik ben bloeddonor, maar donor-donor, nee, dat niet. Geen idee waarom.


    Wauw echt gaaf dat je dat doet!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kwijt schreef:
    Ik weet het nog niet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog niet echt over nagedacht of ik dat wil worden. :')


    Take me to wonderland

    Van mij mogen ze alles hebben behalve, huid, hoornvlies, hartkleppen en en iets wat er op stond van je hart.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alles van mijn lichaam mag gebruikt worden, maar geen huid, hoornvlies en andere uitwendige dingen. Ik wil wel nog toonbaar zijn als ik opgebaard word.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik vragen waarom die uitzonderingen?:)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Praelectio schreef:
    Alles van mijn lichaam mag gebruikt worden, maar geen huid, hoornvlies en andere uitwendige dingen. Ik wil wel nog toonbaar zijn als ik opgebaard word.


    Je bent nog prima toonbaar als je dood bent hoor. Een vriend van mijn ouders was ook donor en daar mochten ze ook alles van hebben. Je hoornvlies zie je sowieso niet want je ogen zijn dicht en van je huid nemen ze zo'n klein laagje op onzichtbare plekken dat je het niet eens merkt. Ze werken je netjes af hoor, het is alleen jammer dat mensen dat niet weten en daarom zo huiverig zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil het gaan worden. Als ik dood ben heb ik er niets aan, dan zou ik graag nog iemand willen redden die nog een leven voor zich heeft. Wel orgaan donor, voor de rest weet ik niet wat nog meer gedoneerd kan worden dus dat moet ik nog gaan bekijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan