• Jups. Voor Nederlands moet ik met mijn groepje een blog over een vrij onderwerp maken, maar daar zijn ook vaste opdrachten aan verbonden, zoals het uitvoeren van een enquête onder leeftijdsgenoten. Aangezien er op Quizlet bijna alleen maar leeftijdsgenoten rondwaren, dacht ik dat dit de plek bij uitstek zou zijn voor het ondervragen.
    -ik ben 14, maar ik vind dat 11 t/m weet ik veel wat wel onder leeftijdsgenoten valt:Y)-
    Klik :3

    Dank je wel als je een paar minuten hiervoor over hebt :3

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 19:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ingevuld!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gedaan!(A)

    Mkay. Gedaan. c:

    Gedaan.
    Ik vind de hen/hun regel trouwens nog altijd vreemd. Het is 'ik heb aan hen het boek gegeven' en 'ik heb hun het boek gegeven'?


    i put the fun in funeral

    gingercheeks schreef:
    Done (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ingevuld. :Y)
    Ik vind het stiekem altijd wel grappig als mensen anderen op hun "spellingsfouten" wijzen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ingevuld. :Y)
    Ik vind het stiekem altijd wel grappig als mensen anderen op hun "spellingsfouten" wijzen. :'D
    Spelfouten woeoeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hem ook even ingevuld.


    Take me to wonderland

    Did it (:


    Tijd voor koffie.

    Gedaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gedaan :)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Done :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Done :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Audacity schreef:
    Gedaan.
    Ik vind de hen/hun regel trouwens nog altijd vreemd. Het is 'ik heb aan hen het boek gegeven' en 'ik heb hun het boek gegeven'?
    Dat kun je beter de zin anders maken om het makkelijker te maken: Het boek heb ik gegeven aan hen.'


    Some people are art and do art at the same time

    done


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please