• en ik ben al helemaal verslaafd haha. Alleen de verhalen die ik volg die posten niet zo vaak wat dat is wel jammer. Dus hierbij ben ik op zoek naar leuke verhalen om te volgen. Bijvoorbeeld:

    - 1D verhalenfanfiction
    - Onbekende personen
    - Romances
    - Drama

    Het liefst een actieve story met veel delen zodat ik wat te doen heb haha.

    Trouwens, hoe lang zit jij al hier op Q?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Square schreef:
    Gefeliciteerd. (: In juni zit ik hier al drie jaar op dit account.
    Ik heb ook wel een verhaal voor je, misschien. Het heeft nog niet heel veel delen, maar is wel actief.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.



    Dankje!

    Oeh die klinkt leuk, ik ga lezen:D

    Puritatem schreef:
    Hmm, laaaáng. Zeker 5 jaar of zo. En dan zal ik mijn verhaal maar niet opsturen, aangezien het een horror is.



    Wow dat is idd lang! Hmm horror, ligt eraan wat de verhaallijn is.

    Androgyn schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zit hier sinds 5 jaar en aan mijn verhaal heb je ook niks aangezien het een bar slechte oude Tokio Hotel fanfiction is. (:


    Dankje! Wow da's wel lang ja haha. Awh jammer..

    OwhmyNiall schreef:
    (...)

    8 Augustus 2007
    zit ik ook bijna 6 jaar op (:
    en het verveeld echt niet!

    Misschien vind je deze story wat, is een 1D fanfiction xx
    Summer love || One Direction


    Oeh oke ik ga kijken:D

    Knight schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zit in mei twee jaartjes op Q!
    Ik heb btw ook nog een OP story voor je: Hecticity.


    Dankje! Oke ik ik ga kijken hihi

    Ensiferum schreef:
    Ik een half jaar.

    Ik heb misschien wel wat stories voor je. Zelf hou ik niet zo van de zoekmachine omdat ik liever een overzichtje hebt met de titel en een samenvatting, zoals vaak bij zulke topics. (:

    (...)

    Ik heb ook nog een Hobbit fanfictie, als je daarvan houdt moet je het maar even laten weten. Er zit wel veel drama/romantiek in. (:



    Wauw, je story's klinken echt nice! Ik ga snel even lezen:)

    Haha wacht maar, het wordt steeds erger :Y)
    Ik zwerf hier al zo'n twee jaartjes rond waarvan 1.5 op dit account.


    •*• Lululu •*•

    Nienkeeee schreef:
    (...)


    Wow dat is idd lang! Hmm horror, ligt eraan wat de verhaallijn is.

    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit, die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig, en dan zijn ze klaar om te filmen.
    Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in.
    Maar niets is wat het lijkt: De auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen, en die je móet winnen – het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven.
    Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/in, en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.


    © Puritatem.

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 17:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij een jaartje haha ;)

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik schrijf 1D one shots. Misschien vind je dat leuk?


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Gefeliciteerd! Als je op het plaatje klikt zie je mijn nieuwste verhaal, het is met kortehoofdstukken maar het word heel lang, ik ben pas net begonnen maar het is zeer actief.


    (Wake me up) Wake me up inside
    (I can't wake up) Wake me up inside
    (Save me) Call my name and save me from the dark
    (Wake me up) Bid my blood to run
    (I can't wake up) Before I come undone
    (Save me) Save me from the nothing I've become

    Esmeralda Emily White, meestal Emily genoemd, komt nieuw in het kleine dorpje Mhyst, en word gepest bij de populaire kinderen van haar school, inclusief de gouden jongen en sportfanaat Daniel Sins. Haar enige comfort vind ze bij Dan, een jongen die twintig jaar geleden stierf in een groot ongeluk, en nu dus een geest is. Wanneer Emily steeds dieper vast komt te zitten in het web van Mhyst, probeert ze haar leven te betere en haar eigen bittere geheim te vergeten, maar dat ze kan praten met geesten helpt niet echt.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Bijna vijf jaar ondertussen. (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zit hier in oktober volgens mij al twee jaar en anders in november..
    Mixed Feelings


    What would you do if you were forced to love?
    Ik post hier iedere week wel een stukje of meer, maar je kunt ook bij een van mijn andere verhalen kijken die al afgelopen zijn.


    Take a breath & let the rest come easy

    Ik ben gisteren begonnen met een Harry Styles fanfiction, en ik update zo vaak mogelijk (:

    Dit is de link

    Ik zit al zo'n 2,5 jaar op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:56 ]


    may the odds be ever in your favor