• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En nu ben ik je spuugzat! Ik heb dat gedrag van je nu al drie dagen moeten aankijken! Jezus Christus, hou op met je hypocriete houding en gedraag je als jezelf! Als je zo moet krijgen wat je wilt ben je erg laag gezonken, hoor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    En nu ben ik je spuugzat! Ik heb dat gedrag van je nu al drie dagen een week moeten aankijken! Jezus Christus, hou op met je hypocriete houding en gedraag je als jezelf! Als je zo moet krijgen wat je wilt ben je erg laag gezonken, hoor.


    Some people are art and do art at the same time

    Schijnheilig rotkind


    26 - 02 - '16

    Ik blijf het lelijk vinden en niet bij je passen, bah. Ik hoop ook dat het nu niet weer gaat zoals de vorige keer, want dan heb ik niet eens meer zin om te komen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 12:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah another mindless fuck on the internet die me vertelt hoe ik zou moeten leven. Well I'm throwing shit right back at you.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nananah :3
    I wanna be in love too :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom doe ik zo'n moeite? Hij heeft toch geen gevoelens voor me..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik geef mezelf twee weken om nieuwe vrienden te maken... maar waar zijn de mensen als je ze zoekt? D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb zon hoofdpijn en voel me zo kut. Verdomme T_T

    En moeilijk hé? Op vragen antwoorden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    There's just no getting over you.
    I hate it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barnabas schreef:
    Hele gezellige nacht gehad in Groningen, maar wat was het DRUK. D: Vreselijk, op het laatst zaten we helemaal vast in de menigte. Gelukkig zijn we weer veilig thuis gekomen. (bloos)

    Veel te druk, vond het niks aan :'D


    -

    Mijn vriend is zo lieffffffffff :3 Hij begon laatst al over samenwonen en zonet keken we een programma over een hotel en toen vroeg ik hem of hij later samen met mij een hotel wou beginnen en toen zei hij dat het enige is wat hij met mij wil beginnen een gezin is. :3


    -

    Hartelijk bedankt prinses Beatrix voor de mooie agelopen 33 jaren als koningin der Nederlanden. Van harte welkom koning Willem-Alexander en koningin Maxima als koningsechtpaar van Nederland..

    But I can't help falling in love with you.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    No! Mijn laatste lens, waarom heb je mij verlaten?


    Take me to wonderland