• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Die server wordt nog eens mijn dood. D:


    Take me to wonderland

    Hahahaha. Omfg. Bitchfight activated. Geweldig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben je zo leuk? :O IK WIL NIET SLAPEN!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben zo lekker geld aan het verdienen. In twee uurtjes 50 euro verdienen is niet niks :Y)

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 1:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negeer me niet! Jeeeezus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eeeeen weer 10 euro erbij. Bitcoins en SatoshiDice, ik hou van jullie <3
    Ik heb deze week, in 5 dagen, 395 euro verdiend. Not bad right?

    EDIT: Nu hou ik mijn kop wel :x

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 1:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Eeeeen weer 10 euro erbij. Bitcoins en SatoshiDice, ik hou van jullie <3
    Ik heb deze week, in 5 dagen, 395 euro verdiend. Not bad right?

    Bloody hell. Daar moet ik meestal een hele maand voor werken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Bloody hell. Daar moet ik meestal een hele maand voor werken!

    Ik zou dat niet eens kunnen verdienen met de bijbaan die ik had (maximaal 100-120 euro). En ja, het is echt erg hoeveel je ermee kan verdienen. Vreselijk, maar mij hoor je niet klagen :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yes, weer GM. Ik ben zo blij, dankjewel Mitchelllll. <333


    Your make-up is terrible

    Zwieber niet stelen! Zwieber niet stelen! Oh neeeeeeeeeeeeeee !


    Vatican Cameos

    Hm....*chinrub* eigenlijk zou ik wiskunde moeten gaan maken...*kijkt naar wiskunde huiswerk naast laptop* oké, dan maak ik wel even wat....*kijkt naar laptopscherm en drukt zogenaamd per ongeluk op een nieuwe aflevering van TVD* nou ja! Hij begint uit zichzelf! Dat moet wel een voorteken zijn *kijkt TVD en stelt wiskunde huiswerk uit*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, ik kan er zó niet tegen als ik een heel verslag moet gaan veranderen omdat mijn partner 1. niet om kan gaan met Word en 2. het onprofessioneel aanpakt.
    Bah. Nu moet ik alles gaan veranderen om het nog enigszins fatsoenlijk te maken, maar dan voel ik me weer een boeman.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh. Ik heb geen idee wat die droom betekent. Mijn hoofd heeft gewoon twee dingen met elkaar gemixt.


    Some people are art and do art at the same time

    Patholoog schreef:
    Ugh, ik kan er zó niet tegen als ik een heel verslag moet gaan veranderen omdat mijn partner 1. niet om kan gaan met Word en 2. het onprofessioneel aanpakt.
    Bah. Nu moet ik alles gaan veranderen om het nog enigszins fatsoenlijk te maken, maar dan voel ik me weer een boeman.


    Ik heb precies hetzelfde. Nu heeft mijn partner ook nog eens een vreselijk probleem met dyslexie waardoor ik eindig als spellingcontroleur, aangezien zij weigert dat ding te gebruiken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ben trots op mezelf aangezien ik bezig ben met wisunde ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.