• Praat hier zoveel als je wilt over één van de leukste programma's ooit: Game of Thrones

    Jon's Black Crows
    Bran
    Sigyn
    Parachutes

    Daenerys' Dragons
    Parachutes
    Grimhilde
    Sigyn
    Bran
    Tyrion

    Arya's Clan
    Bran
    Parachutes
    Cloelia

    Tyrion's little friends
    Grimhilde
    Tyrion
    Sigyn

    Robb Stark's Wolves
    Bran
    Lohengrin
    Sigyn

    Jaime's Lovers
    Grimhilde
    Tyrion

    Loras and Margaery's Roses
    Lohengrin

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lohengrin schreef:
    (...)

    Shiiiiiiiit, neeeeeeeeee. Het is sowieso iets mee Robb, sowieso. Als hij dood gaat hea, dan sterft er ook een klein stukje van mij...


    Oh ik probeer echt mijn mond te houden... :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En Q is weer heerlijk sloom, ugh. Stront irritant gewoon nu.

    Anyways ik kwam iets op Tumblr tegen dat ik even moest delen, het laat je echt een beetje nadenken.

    there’s going to come a day when we’ve all grown up, had a career, maybe got married and had kids, when were all going about our daily routine. maybe you’re driving to work with the car radio on, or you’re making dinner with the tv on in the lounge. life as usual, and then we hear a name. it’s the name of the person you had a blog dedicated to when you were 16. the person you had posters of up on your bedroom wall, or as your desktop background. the person off that show you used to watch every week, as soon as it came out, or that band you used to love. the person from the cast of a movie that changed your life, or the character who you scrolled through page after page of fanfiction of. you haven’t heard that name in a long time, and it brings everything back. and then the name is followed by three words you thought you’d never hear. has passed away. and then you put down the potato peeler and lean back against your kitchen bench, or you pull over to the side of the road, and tears are streaming down your face. and all over the world, there are people who used to be just like you, with tears marking their cheeks and sobs forcing their way out of their throat, because they remember. because fandoms never really die out. we never really move on. we never really forget.


    Ik kan trouwens niet wachten tot Dany eindelijk in Westeros is en iedereen haar ziet + haar baby dragons.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Capricious schreef:
    Ik begon spontaan te fangirlen toen ik dit topic zag, haha. Ik volg de serie vanaf het begin en mijn Jon Snow obsessie blijft maar groeien.
    Raise your hands als je niet kan wachten tot Joffrey zijn hoofd kwijt raakt. :Y)




    Had moeite met een GoT gerelateerd plaatje te zoeken, lol xd. Maar hier is ie dan, lekker ding dat ie is.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 0:34 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Net klaar met het kijken van S3E2.
    Now I just want to hug Jon and Sam.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Net klaar met het kijken van S3E2.
    Now I just want to hug Jon and Sam.


    Sam is echt hug-material :Y)


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Het is zeer slecht van mij om alvast vooruit te kijken, zeker omdat ik nog heel seizoen 2 moet zien maar ik heb toch even de badscène bekeken tussen Jaime en Brienne. Ook de scene tussen Jon en Ygritte maar die vond ik niet zo bijzonder. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    Het is zeer slecht van mij om alvast vooruit te kijken, zeker omdat ik nog heel seizoen 2 moet zien maar ik heb toch even de badscène bekeken tussen Jaime en Brienne. Ook de scene tussen Jon en Ygritte maar die vond ik niet zo bijzonder. (krul)


    Scène van Jon & Ygritte? Je bedoeld de sexy scène? Die moet ik nog kijken dan, als het van de laatste aflevering is.
    Damn, ik kan aflevering vijf pas vanmiddag zien omg :/ Mijn moeder wil dat ik mee ga om allemaal dingen voor morgen te kopen xd En vanavond word ik gedwongen om ik hou van Holland te kijken. Oh, the joy...


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Lohengrin schreef:
    Scène van Jon & Ygritte? Je bedoeld de sexy scène? Die moet ik nog kijken dan, als het van de laatste aflevering is.
    Damn, ik kan aflevering vijf pas vanmiddag zien omg :/ Mijn moeder wil dat ik mee ga om allemaal dingen voor morgen te kopen xd En vanavond word ik gedwongen om ik hou van Holland te kijken. Oh, the joy...

    Ja die scène ja. Ik zag op Tumblr ineens een YouTube filmpje voorbij komen met alleen die scene (en dus niet de gehele aflevering) en werd toen wel nieuwsgierig, haha. Dus ik ging die kijken en daarna ging ik opzoek naar de scène van Jaime en Brienne (die ik al veel leuker vond, puur omdat ik de scenes met Jaime altijd het leukste vind) :Y)
    Ik moet mijn nieuwsgierigheid echt eens in bedwang houden en gewoon wachten totdat ik de rest heb gezien, haha.


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Ja die scène ja. Ik zag op Tumblr ineens een YouTube filmpje voorbij komen met alleen die scene (en dus niet de gehele aflevering) en werd toen wel nieuwsgierig, haha. Dus ik ging die kijken en daarna ging ik opzoek naar de scène van Jaime en Brienne (die ik al veel leuker vond, puur omdat ik de scenes met Jaime altijd het leukste vind) :Y)
    Ik moet mijn nieuwsgierigheid echt eens in bedwang houden en gewoon wachten totdat ik de rest heb gezien, haha.


    Jan niet wachten tot vanmiddaaaaaaag :3
    Jaa, dat moet ik idd ook doen ja. Maar ik lees echt te vaak dingen die ik niet zou moeten lezen, perongelijk. En dan probeer ik het te vergeten, maar dat gaat toch niet xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Bran schreef:
    (...)

    Graag (cat)
    Maar er moet iemand te haten overblijven :')

    Nou, ik heb ook nog eens een gloeiende hekel aan zijn moeder, dus er blijft altijd nog wel iemand over die ik niet mag, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I kinda like Loras and Margeary too.
    Catelynn mag ik niet meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gendry & Arya feels everywhere.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jajajajajajajaajajjajaaj deze serie is awesome!
    Ik ben van Arya's clan, ohyeah.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wieeeeeh, ik ga nu aflevering vijf kijken!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Guys. Epi 5. That means we zijn op de helft alweer. o_o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus