• Wat is volgens jullie ongeveer het maximum voor een leeftijdsverschil?

    Op zich maakt het voor ons niet zoveel uit. We geven geen van beiden veel om de mening van anderen maar ik wil wel graag weten wat we ongeveer kunnen verwachten van reacties als we ervoor uitkomen.

    Edit: Ik ben er zeventien, hij is er drieëntwintig.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 18:58 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is handiger als je erbij zegt in welke leeftijdscategorie, want het is wat anders als het 12-20 is dan dat het 18 en 26 is, bijvoorbeeld. Na de 18 vind ik meer dan 10 jaar teveel worden, maar daaronder zit je gewoon vaak in hele andere levensfasen waardoor 5 jaar al veel kan zijn.


    Your make-up is terrible

    Ligt er echt aan wat de leeftijden zijn. Ik ga zelf nu als 19-jarige met een 25-jarige, dat vind ik niet zo een heel groot verschil op deze leeftijd, maar als ik 13 had geweest en hij 19 dan had ik het wel een groot leeftijdsverschil gevonden.


    Life is hard and then we die

    Ik geef echt geen fuck om leeftijd. Al mijn (ex) vriendjes waren -stukken- ouder.


    Bad decisions make good stories.

    Ongeveer 5/6 jaar denk ik. Anders is het ook zo oud! Haha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het geen probleem als iemand een relatie heeft met een veel ouder iemand, zolang de oudere persoon rustig aandoet is er toch niks aan de hand. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hangt er natuurlijk vanaf. Ik denk dat je vanaf 18/19 jaar ongeveer een groter verschil kunt nemen dan wanneer je 13 of 14 bent. Ach, zolang het geen pedofilie is, is het voor mij goed. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Hangt er natuurlijk vanaf. Ik denk dat je vanaf 18/19 jaar ongeveer een groter verschil kunt nemen dan wanneer je 13 of 14 bent. Ach, zolang het geen pedofilie is, is het voor mij goed. :')


    26 - 02 - '16

    Zoals hierboven staat, vind ik dat echt wel van de leeftijd afhangen. Ik heb zelf een vriendje dat 5,5 jaar ouder is dan mij en als 17-jarige krijg je daar toch wel wat kritiek op. En geloof mij, ze roddelen ook enorm achter je rug. Ik heb eens vernomen dat ze in de meisjeswc aan het zeggen waren dat ik met iemand van 25 ging. Hij was toen 22, dus ze hebben er zomaar even 3 jaar bijgedaan. :Y)

    Zolang je gelukkig bent, mag alles, als je natuurlijk een beetje je gezond verstand gebruikt. ^^


    Let the Night embrace you

    Anarose schreef:
    Ik geef echt geen fuck om leeftijd. Al mijn (ex) vriendjes vriendinnen waren -stukken- ouder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoals al gezegd is, ligt aan de leeffase en ook een beetje de persoon zelf. Met mijn 15-jaartjes vind ik het maximum 19/20. Hoewel het wel kan verschillen per persoon.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Itami schreef:
    Hangt er natuurlijk vanaf. Ik denk dat je vanaf 18/19 jaar ongeveer een groter verschil kunt nemen dan wanneer je 13 of 14 bent. Ach, zolang het geen pedofilie is, is het voor mij goed. :')


    Agreed


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zolang je je kinderen niet tien jaar in een kelder opsluit of seksuele handelingen uitvoert met kinderen die bij wijze van spreken hun eigen pikkie niet aan kunnen wijzen duttie maar :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, het is natuurlijk altijd lastig in te schatten wat andere mensen ervan denken aangezien iedereen anders op iets reageert dan anderen. Ik heb even op je profiel gekeken en zag dat je 17 was. Ik denk dat je een jongen in de twintig hebt gevonden en mijn reactie is altijd; doe wat je zelf wilt.

    Het ligt er inderdaad voor mij wel aan hoe groot het leeftijdsverschil is en op welke leeftijd dat verschil er is. Stel dat de jongen waarmee je wat hebt 26 of 27 is, mag dat best, want het is nog steeds je eigen leven, maar ik zou wel denken; hm, is dat wel zo verstandig?

    Maar ja, het hart maak natuurlijk altijd zijn/haar eigen keuzes ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    In de 20 klinkt alles anders dan wanneer het er nog onder zit vind ik.
    18 - 15 klinkt bijvoorbeeld heel anders dan 20 - 23. Verder vind ik persoonlijk 10 jaar toch wel het maximum.


    Alleen maar tranen van geluk

    Leeftijd maakt niet zoveel uit als het maar niet groter is dan 20 jaar en je elkaarse grenzen kent.