• Ben ik de enigste die niet wist dat Norman Reedus bekend als Daryl Dixon in The walking dead in het videoclip zit van Lady gaga- Judas? o____o
    Goed opletten en je ziet hem echt een paar keer voorbij komen! ;o
    op 3:33 minuten zie hem echt duidelijk hahaha.
    http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

    Ik ben stomverbaasd terwijl wss iedereen het al weet:Y)(krul)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 12:31 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben een Norman Reedus fan, maar ik heb niks met Lady Gaga, dus ik wist het niet.
    Ik weet wel dat hij ook in de videoclip zit van Radiohead's Fake Plastic Trees C:


    Caution first, always.

    Jep, wist ik haha :') Toen ik erachter kwam heb ik die clip even een aantal keer achter elkaar gekeken haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Dat is volgens mij allang algemeen bekend, of niet?


    Your make-up is terrible

    omg, ik kom er nu pas achter :'D
    (ik ben een fan van hem btw)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Cas schreef:
    Dat is volgens mij allang algemeen bekend, of niet?


    ars moriendi

    Segatakai schreef:
    omg, ik kom er nu pas achter :'D
    (ik ben een fan van hem btw)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    fallenbadass schreef:
    Jep, wist ik haha :') Toen ik erachter kwam heb ik die clip even een aantal keer achter elkaar gekeken haha.

    Hahaha, inderdaad dat had ik ook :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Cas schreef:
    Dat is volgens mij allang algemeen bekend, of niet?

    Zou best kunnen maar toch zijn er nog een paar die het niet wisten zoals ik hahah.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Segatakai schreef:
    omg, ik kom er nu pas achter :'D
    (ik ben een fan van hem btw)


    Gheheh, ik ook!:9~
    Leuk hé!^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik wist het ook niet tbh, maar ik luister ook niet echt veel Lady Gaga. Wel vet though!

    Haha, dat wist ik al. Toen ik het ontdekte was ik lichtelijk in shock. Dat was trouwens ook het geval toen ik erachter kwam dat Alexander Skarsgard in haar clip van Paparazzi zit. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.