• Weetje waar ik langzamerhand schijtziek van word?
    Het lijkt wel of Tokio Hotel alles eerst aan ons moet vragen.Waarom heeft iedereen commentaar op bill en tom? Als hij zijn Tanden recht wil hebben dan doet hij daar wat aan,En bill blijft bill met een mooiere gebit veranderd hij héus niet!én waarom zou het iets met Amerika te maken hebben dan?Het wordt meteen bij de Amerikanen in de schoenen geschoven,Ik vind dit echt te laag voor woorden.Een voorbeeld,Ik zou ook niet 10 jaar lang met het zelfde kapsel rond lopen,Maar als bill eens wat anders doet heeft hij meteen gezeik aan zijn hoofd>.< Laat ze toch,Het gaat toch om muziek? Oh néé natuurlijk niet! Mensen geven gewoon alleen om de bandleden ¬¬
    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen,Maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.


    Pictures fade away, but memories are forever


    Ik heb hier tijd voor dus:

    - Mmm. Ergens begrijp ik wel wat je zegt maar aan de andere kant: wij hebben gewoon commentaar op wat ze doen. Het is niet dat ze toestemming moeten vragen ofzo. Maar ik bedoel, iedereen heeft toch commentaar op iedereen? 'Oh jee, kijk die trui eens!' 'EI, haar vorig kapsel was beter hoor.' Dusjaaa.
    - Maar zoals ik al op een ander topic heb gezegd: je hebt twee soorten fans. De muziek-fans en de alles-fans. De muziek fans geven alleen om de muziek. De alles-fans geven commentaar (lees: bill's tanden) en zouden het wel degelijk erg vinden als één van de bandleden een vriendin zou hebben. (Althans ik toch, maar ik weet dat er nog meisjes zijn)
    - Ik vind het niet erg als Bill zijn tanden heeft aangepast als hij er een complex aan zou hebben gehad. Wél als het zou zijn om zichzelf te perfectioneren.
    - Niemand zegt dat Bill zijn tanden aanpast voor de amerikanen. Wat er wél gezegd wordt is dat TH meer aandacht spendeert aan Amerika dan aan Europa. (Wat wel degelijk zo is)


    hmpf, ik word er ook schijtziek van, ploep.
    Zowat alle fans zeiken om het minste, en grr ze worden gewoon té veeleisend. Het zit met echt te hoog, ik ben het beu. Soms schaam ik me echt als ik mensen hun teksten lees. Like, ok en ik ben dan ook een fan? Waar gaan we in godsnaam naartoe? Heel Q. is overspoeld door topics over Amerika en al die shit [sorry voor taalgebruik ^^]. Amerika veranderd de jongens heus niet, en wat is er in godsnaam verkeerd aan AMERIKA? Mensen alstublief. STOP met te denken dat ze ons gaan laten vallen, dat doet ze toch NIET. Hmpf, weet je ik ben dit alles gewoon zo beu, zo moe. Soms vraag ik me echt af waarom ik mijn tijd nog verdoe aan fan te zijn van th, ik wil niet bij zielige mensen horen [niet dat iedereen zielig is]. Ik wil niet dat mensen een emobeeld hebben over de tokio hotel fans. Like, waarom wilt iedereen persé emo/scene weet ik veel wat zijn? Ja, die mensen zijn pretty, jullie niet. Mensen uit Nederland/België hebben gewoon het gezicht niet om een emo/scene te zijn. Als je dat wél hebt, heb je geluk. Please, speel geen wannaB. Waarom schijt iedereen tokio hotel fans uit? Net daarom, ze willen wat zijn dat ze niet zijn. Het is niet omdat tokio hotel anders is, dat jullie hen moeten nadoen door emo/scene te worden >< wees orgineel.
    Haat een andere band niet. Jullie zitten steeds te zeiken dat er tokio hotel haters zijn, maar jullie zijn zelf haters van een band ><

    Ik heb er echt genoeg van, nog eventjes and I'm done!En dat allemaal dankzij jullie gedoe ><



    Ik denk serieus dat er minder geklaagd zou worden als TH aan een nieuwe europese tour begint. Ik denk dat écht (:

    Als th hun styl wilt veranderen
    Dan moeten ze dat zelf weten
    Als Bill nu morgen bv.: gelukkiger is met ros haar en Tom met kort stekelhaar
    Gustav met lang haar en Georg met blond.
    Laat ze dan toch doen.
    Bill en co moeien toch ook niet als jij een nieuw kapsel hebt!

    Ze worden ouder en dan verandert ook automatish je styl.


    I need you like a heart needs a beat

    Als th hun styl wilt veranderen
    Dan moeten ze dat zelf weten
    Als Bill nu morgen bv.: gelukkiger is met ros haar en Tom met kort stekelhaar
    Gustav met lang haar en Georg met blond.
    Laat ze dan toch doen.
    Bill en co moeien toch ook niet als jij een nieuw kapsel hebt!

    Ze worden ouder en dan verandert ook automatish je styl.





    Zoals ik al zei: iedereen heeft commentaar op iedereen. Bij rocksterren verandert dat niet. Integendeel. Alles in hun leven wordt uitvergroot, maar daar hebben ze zelf voor gekozen op het moment dat ze hun allereerste single uitbrachten ;D

    AMEN!

    en OMG IK VIND BILL ZIJN HAAR ENZ SUPPER :O Ik weet niet of ik de enige ben die zo denkt maare ik vind hem nu nog hotter dan hij al was en ik geef hem 100% gelijk met z'n tandjes (A) Ik zou toch niet met een scheef bakkes willen blijvenr ondlopen hoor! Dat Tom snel volgt(?)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb mijn tanden ook rechter laten zetten [beugel]
    *steek het op amerika !* :P
    slaat gwn nergens op xD
    als je beroemd bent wordt alles gedramatiseerd


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik ben eens !! Ik ben eens !! Maar het gaat idd vaak meer om de j0ngens dan om hun muziek.. X3 Want zou TH nou echt zoveel fans hebben gehad als ze lelijk waren geweest??[blijkbaar wel dus, nee grapje dat is gemeen x3] maaaar... Nee dus x3
    En nu TH in Amerika is en veel fans dat verschrikkelijk vinden, gaan ze Amerika overal de schuld van geven... Ö
    Dus het is logisch dat mensen de Amerikanen gaan verm0orden omdat Bill zn tanden heeft recht laten zetten, en een andere piercing in heeft gedaan.. X3
    De muziek vind ik wel goed,, maar er zijn ook andere vette bands <33 [gelukkig =3]

    (bericht aangepast door ikzelf (baby))
    (reden vond ik leuk xD)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    hmpf, ik word er ook schijtziek van, ploep.
    Zowat alle fans zeiken om het minste, en grr ze worden gewoon té veeleisend. Het zit met echt te hoog, ik ben het beu. Soms schaam ik me echt als ik mensen hun teksten lees. Like, ok en ik ben dan ook een fan? Waar gaan we in godsnaam naartoe? Heel Q. is overspoeld door topics over Amerika en al die shit [sorry voor taalgebruik ^^]. Amerika veranderd de jongens heus niet, en wat is er in godsnaam verkeerd aan AMERIKA? Mensen alstublief. STOP met te denken dat ze ons gaan laten vallen, dat doet ze toch NIET. Hmpf, weet je ik ben dit alles gewoon zo beu, zo moe. Soms vraag ik me echt af waarom ik mijn tijd nog verdoe aan fan te zijn van th, ik wil niet bij zielige mensen horen [niet dat iedereen zielig is]. Ik wil niet dat mensen een emobeeld hebben over de tokio hotel fans. Like, waarom wilt iedereen persé emo/scene weet ik veel wat zijn? Ja, die mensen zijn pretty, jullie niet. Mensen uit Nederland/België hebben gewoon het gezicht niet om een emo/scene te zijn. Als je dat wél hebt, heb je geluk. Please, speel geen wannaB. Waarom schijt iedereen tokio hotel fans uit? Net daarom, ze willen wat zijn dat ze niet zijn. Het is niet omdat tokio hotel anders is, dat jullie hen moeten nadoen door emo/scene te worden >< wees orgineel.
    Haat een andere band niet. Jullie zitten steeds te zeiken dat er tokio hotel haters zijn, maar jullie zijn zelf haters van een band ><

    Ik heb er echt genoeg van, nog eventjes and I'm done!En dat allemaal dankzij jullie gedoe ><


    Agree Agree AGREEEEEEE*slaat op hol*
    Owwww, hier ben ik het 10000000% mee eens... <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Zooooo met je eens ! net zoals met dat andere bericht. inderdaad, TH fans stellen zich aan en willen erbij horen. Een soort van huppelkut generatie 2, maar dan net iets orgineler.


    Life is hard and then we die

    Wów bestaat mijn topic nog steeds? - verrast -


    Pictures fade away, but memories are forever