• One Direction -- Spian Love -- Rollen topic

    De eerste titel was verkeerd xd

    Inhoud :
    Zayn , Liam , Louis , Harry en Niall zijn samen met elkaar op vakantie . Ze zitten in een warm land Spanje.
    Allemaal zijn ze Homo . Ze hadden al een relatie met elkaar maar die is uit gegaan en nu worden ze weer een koppel . Stuk voor stuk worden de jongens verliefd op elkaar . Blijft deze relatie's ? Of verwelken ze na de vakantie ?

    De jongens
    Niall Horan--
    Liam Payne--
    Zayn Malik-- http://www.quizlet.nl/users/ZaynieBoy/
    Louis Tomlison--
    Harry Styles--


    De beste vriendinnen van de jongens
    Nog onbekend

    Andere mensen :

    Nog onbekend je kunt je er voor inschrijven


    Inschrijf formulier :

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De koppels mogen jullie zelf bepalen maar wel in overleg met die gene

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:07 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Dit lijkt echt gekopieerd te zijn van Vindicatif... Ik snap dat RPG van One Direction niet heel origineel meer is, maar dit is gewoon precies hetzelfde. :')
    Daarbij snap ik de functie van de meisjes hierin niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Dit lijkt echt gekopieerd te zijn van Vindicatif... Ik snap dat RPG van One Direction niet heel origineel meer is, maar dit is gewoon precies hetzelfde. :')
    Daarbij snap ik de functie van de meisjes hierin niet?


    Nou dat is dus helemaal niet zo hoor. Zij heeft Summer Love en ik heb Spain Love alleen die titel die schoot me opeens te binnen dus dat was een foutje xd Ik moet nu nog wachten tot dat ze mijn titel veranderen en het verhaal word ook heel anders dan die van haar . De meisjes zijn de beste vriendinnen van de jongens

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 18:32 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Titel aangepast. (:


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Titel aangepast. (:


    Bedankt x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zou ik een beste vriendin van de jongens mogen zijn?

    Ja hoor : )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Rol: Beste vriendin Louis

    Naam: Abby Lexie Dream

    Leeftijd: 17

    Nationaliteit: Amerika

    Karakter: een lief en vrolijk meisje die voor haar beste vriend klaar staat 24/7. ze heeft soms wat problemen met jongens die haar pesten en belt haar beste vriend soms om 2 uur snachts waar hij geen probleem mee heeft omdat ze als een zusje voor hem is.

    Uiterlijk:


    link: http://data.whicdn.com/images/60430684/large.jpg

    Extra: Ze had al door dat Louis homo trekjes had maar zei er nooit iets van!

    Rol: Beste vriendin Harry

    Naam:Carmella Serina Mauritson

    Leeftijd: 18

    Nationaliteit: Nederlands

    Karakter: Ze is een vrolijk en slim meisje die maar een saai leven heeft in Nederland en Harry heeft ontmoet toen ze 8 waren op een camping en sinds dien altijd nog contact hebben en vaak afspreken ( dus een week naar de ander of langer bijna elke vakantie ) Harry gaat tijdens een tour vaak langs haar omdat ze dan dicht in de buurt zijn en hij dan een weekend bij haar kan zijn!

    Uiterlijk:


    link: http://data.whicdn.com/images/60334296/large.jpg

    Extra: Zij en Harry hebben al geexperimenteerd met elkaar en Harry en zij hebben elkaar ontmaagd maar zijn gewoon vrienden en kunnen er nog altijd om lachen! het was namelijk in een dronke bui. Zij is Biseksueel en is daar 1 jaar geleden voor uitgekomen.

    Hoop dat je ze neemt haha:)

    Rol: Beste vriendin van Zayn
    Naam: Chloe Jasmine Anderson
    Leeftijd: 19 jaar
    Nationaliteit: Spaanse
    Karakter: Chloe is een lief en spontaan meisje die altijd lacht. Ze is erg knap en dat weet ze zelf ook. Als veel mensen naar haar kijken vinden ze haar eerst arrogant, maar als je haar beter leert kennen is ze dat juist helemaal niet. Dingen in het verleden hebben haar sterker gemaakt, waardoor ze nu niet meer zo bang is en mensen niet te dicht bij laat komen. Ze heeft vaak nog erg veel verdriet, maar deelt dit met niemand. Niemand merkt daar ook iets van door het masker die ze draagt. Ze glimlacht alles weg. Chloe is iemand die je echt kan vertrouwen en die liever luistert dan praat. Ze is al jong begonnen als ballet danser, maar ze wou meer avontuur en ging op streetdance. Zo heeft ze de jongen van One direction ook ontmoet. Ze was achtergrond danseres. Ze heeft een goede band met hun en koestert die ook. Ze behandelt hen altijd als normale mensen en is een heel nuchter persoon.
    Uiterlijk:


    Kenza Zouiten
    Extra: Kenza's moeder is overleden met een auto ongeluk. Kenza stopte haar verdriet in het eten en ze kreeg obesitas. Het gaat nmu weer veel beter met haar en ze denkt nog heel erg aan haar lijn.



    (Zo goed?)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:17 ]

    Wil je me in prikbord bericht waarschuwen btw?^^

    primarsum schreef:
    Wil je me in prikbord bericht waarschuwen btw?^^


    Dit is een RPG, geen rollenverdeling.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Slotje op aanvraag :)