• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:39 ]

    Ik vind eigenlijk dat je het niet echt goed hebt aangepakt :x
    Je lijkt er ook niet zo mee te zitten dat het uit is..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat vind ik best lullig van hem om te doen eigenlijk. Net alsof jij er iets aan kan doen. Als hij je zo'n vreselijk persoon vind, waarom gaat hij dan alsnog mee om vervolgens te verdwijnen? Ik snap best dat hij is weggegaan, maar niet waarom hij is meegegaan. Ook lullig om zo even niets van je te laten horen.


    Your make-up is terrible

    LunarFlower schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je het niet echt goed hebt aangepakt :x
    Je lijkt er ook niet zo mee te zitten dat het uit is..
    Hoezo niet goed aangepakt? Ze is duidelijk geweest tegen hem, ze is alleen geen vreselijk persoon dus ja ze laat hem verder gewoon toe om te doen wat hij wilt. Daarnaast, meestal als je het uitmaakt zit je daarvoor ermee dat het nog aan is, dus nogal logisch dat ze er niet mee zou zitten dat het nu uit is XD Je maakt het niet zomaar uit met iemand.
    In ieder geval, erg jammer dat hij zo reageerde, je hebt verder goed gehandeld in mijn ogen ;)


    Life is hard and then we die

    LunarFlower schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je het niet echt goed hebt aangepakt :x
    Je lijkt er ook niet zo mee te zitten dat het uit is..


    Hoezo niet goed heb aangepakt? Wat had ik dan moeten doen :l

    Wat een idioot om zomaar weg te gaan? En dan ook nog boos zijn wanneer iemand uit paniek zijn ouders belt. Boy, please.

    Goed gehandeld trouwens; vind ik echt. Hij komt er wel overheen.


    We need a bigger boat.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoezo niet goed heb aangepakt? Wat had ik dan moeten doen :l

    Hm.. Ja je hebt gelijk, je had ook niet echt anders kunnen doen.
    Ik weet het niet precies, maar op één of andere manier had ik een negatief gevoel toen ik jouw verhaal las.
    Komt denk ik gewoon door mijn eigen ervaringen.
    Annick heeft gelijk.
    Ik had gewoon wat beter na moeten denken voordat ik gelijk maar een mening vorm :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xPOMPOMS schreef:
    Wat een idioot om zomaar weg te gaan? En dan ook nog boos zijn wanneer iemand uit paniek zijn ouders belt. Boy, please.

    Goed gehandeld trouwens; vind ik echt. Hij komt er wel overheen.


    Some people are art and do art at the same time

    Hm? Waarom zou je nou weer gelijk aannemen dat ie zichzelf iets aandoet omdat je het uitmaakt? Vreemde gedachte.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Hm? Waarom zou je nou weer gelijk aannemen dat ie zichzelf iets aandoet omdat je het uitmaakt? Vreemde gedachte.


    Ik hoor tien keer per week 'zonder jou was ik allang dood' en zelfs met mij heeft hij het een paar keer geprobeerd.

    Okammy schreef:
    Hm? Waarom zou je nou weer gelijk aannemen dat ie zichzelf iets aandoet omdat je het uitmaakt? Vreemde gedachte.


    Ik vind het best raar om zoiets te zeggen terwijl je verder niet weet wat die jongen allemaal zegt of doet. Je moet niet zomaar dingen gaan aannemen op die manier.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik vind het best raar om zoiets te zeggen terwijl je verder niet weet wat die jongen allemaal zegt of doet. Je moet niet zomaar dingen gaan aannemen op die manier.


    Er staat niks in de post die daarop lijkt, en zelfs dan vind ik het een vreemde gedachtensprong. Mijn eerste gedachte zou zijn dat ie naar huis is gegaan en ik zou me dan ook pas zorgen maken als ik in de avond gebeld zou worden door een stel boze ouders.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het goed dat je toch zijn ouders gebeld hebt, ook al is hij pissig nu. Je hebt 't goed opgelost.


    26 - 02 - '16

    Wat een idioot :Y) Meer heb ik niet te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.