• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Itami schreef:
    (...)
    Ik weet het. :c Normaal doe ik zo'n dingen niet.


    Ach, ik maak die toets morgen wel op goed geluk.


    Chanteer hem ermee (wbw) (al is dat niet echt een goede start voor een relatie, maar sssshhhh :W)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Serieus. Ik zeg ik wil niet, en jij gaat gewoon door...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh. My throat hurts. No tell mommy or she'll send me to the doc. No go to doc. Go to doc means no work. Must work. Love money. Love kiddies too. Ugh my throat hurts.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hatake schreef:
    Serieus. Ik zeg ik wil niet, en jij gaat gewoon door...

    Ooh, ik ken 't. Ik heb daar echt een haat aan. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Ooh, ik ken 't. Ik heb daar echt een haat aan. D:


    Tja, als ze zo irritant doen, moeten ze er niet raar van opkijken als ik ze block...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Theodora schreef:
    (...)

    Chanteer hem ermee (wbw) (al is dat niet echt een goede start voor een relatie, maar sssshhhh :W)

    Ach, dat gebeurt in de beste relaties. :Y)


    Take me to wonderland

    Neefje ziek, niet leuk, waarom zijn kleine kindjes zo gevoelig voor alles? :c


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb een hekel aan mensen die overal een overdreven uitgesproken mening over hebben, alsof ze al honderd jaar over de wereld dwalen. Nee, gewoon nee. Not my cup of tea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Barbara Streisand.
    WOOOOOOOOO!

    Admit that's how the song is sung :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Theodora schreef:
    Ik heb een hekel aan mensen die overal een overdreven uitgesproken mening over hebben, alsof ze al honderd jaar over de wereld dwalen. Nee, gewoon nee. Not my cup of tea.


    Hoe kan iemand een 'overdreven uitgesproken mening' hebben?

    ____

    I needs ma text. :c

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 21:33 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Hoe kan iemand een 'overdreven uitgesproken mening' hebben?


    In mijn hoofd klopt het, maar ik kan t niet uitleggen :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    (...)

    In mijn hoofd klopt het, maar ik kan t niet uitleggen :W


    Yeah, but- iemand kan een uitgesproken mening hebben, I agree. Maar hoe kan een mening overdreven zijn, me does not understand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het "overdreven" slaat meer op de manier van brengen van die uitgesproken mening. Does that make more sense?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yes, yes it does.

    ___

    Ik wil morgen niet om kwart voor vijf al opstaan. :c

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 21:44 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik dacht dat de duckface erg was, maar wat jij doet overtreft dat toch echt makkelijk. Wat een mongolische foto zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.