• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevuld met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters. Dit word al jaren overgedragen en zij geloven dat ze het goede doen, net zoals de heksen geloven dat zij het goede doen. Wie wint en blijft overeind staan en wie moet het opgeven?


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 6 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.
    - Reserveringen blijven maximaal 2 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.
    De heksen gebruiken spreuken om dingen te kunnen. Ze hebben daar verder niets voor nodig, geen toverstok of andere dingen, behalve dan iets om de spreuken uit te halen, zoals een spreukenboek. Dit kunnen hele simpele dingen zijn of juist hele ingewikkelde dingen.


    Heksen:

    - Diana Noëlle Belacqua ~ Maniae
    - Delice Emory Blaire ~ Tyrion
    - Jane Calypso Robinson ~ MinnieMouse
    - Lorena Mildred Devonshire ~ Candira


    - Zane Blade Reynolds ~ Cas
    - Marius Donovan Simics ~ Tyrion
    - - -
    - Hael Swyn ~ Vegangirl


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe ~ Cas
    - Norah Arabella Farrow ~ Maniae
    - Olive Charlotte Malloy ~ Kalgoorlie
    - - -


    - Damien Waine Alasdair ~ Candira
    - Manu Kahi Morris ~ Kalgoorlie
    - Sam Carter ~ ST0RMY
    - - -


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 0:14 ]


    Your make-up is terrible

    Door mijn domheid was ik vergeten Manu een tweede naam te geven :l Is dit misschien nog te veranderen naar 'Manu Kahi Morris'? :3 Ook heb ik nog een kleine aanpassing gemaakt in zijn karakterlijst ding, ik hoop dat dit geen probleem is.
    Mijn vrouwelijke hunter is af:

    Rol: vrouwelijke hunter
    Naam: Olive Charlotte Malloy
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18): 35

    Karakter: Olive Malloy is een enthousiaste en lieve vrouw die ook onwijs bitchy kan zijn als de situatie daar om vraagt.Gelukkig duurt het lang voor ze echt kwaad wordt. Normaal gesproken is ze vriendelijk en zachtaardig, waardoor anderen soms de fout maken over haar heen te lopen. Door haar baldadige aard bijt ze op die momenten goed van zich af en laat ze zien dat ze niet iemand is om mee te sollen.
    Door haar opgewekte houding probeert ze altijd het positieve in moeilijke situaties te zien. Dit kan soms leiden tot irritaties van haar teamleden, omdat ze dan wel eens onhandig en naïef handelt.

    Uiterlijk [foto+beschrijving]:



    Olive is met haar blonde haar, blauwe ogen en lengte van 1 meter 50 niet bepaald het toonbeeld van badassery. Toch verschuilt deze pittige tante een bijzonder grote hoeveelheid moed en doorzettingsvermogen achter die blauwe ogen. Ze mag dan wel klein van stuk zijn, rondingen heeft ze wel. Haar brede heupen en aardige borstomvang zorgen ervoor dat ze absoluut niet als kind aangezien kan worden.
    Ook is ze een stijlvolle vrouw: ze probeert altijd tijd in te roosteren om haar make-up op te doen of bij te werken en een leuke outfit bij elkaar te zoeken. Hierdoor komt ze voor sommigen over als een modepopje en wordt ze af en toe onderschat. Voor missies maakt ze echter zonder problemen een uitzondering en doet ze niet moeilijk over haar uiterlijk.
    Ze draagt voor gewone meetings en in haar vrije tijd het liefst jurkjes en bijpassende balletschoenen. Voor noodgevallen heeft ze een tas met haar wapenuitrusting in de achterbak van haar auto.

    Extra: Vanwege haar kleine postuur houdt ze zich tijdens gevechten het liefst op een veilige afstand. Door haar pijl-en-boog en werpmessen is zij ook van een afstand dodelijk en een goede aanwinst voor de groep. Ze heeft haar boog versierd met enkele lintjes die als strikjes op een niet-hinderende manier aan de boog geknoopt zijn. Ook heeft ze de namen van haar dierbaren in het hout gekrast om haar roots niet uit het zicht te verliezen. Ze komt uit een circusfamilie waardoor ze goed is met messen en andere scherpe voorwerpen. Door een vriend, die tijdens één van haar vroegere missies sneuvelde, is ze de witchhunting business ingerold. Ze heeft nog weinig contact met haar ouders, die niks van het heksenprobleem afweten. Ze vindt het namelijk moeilijk om tegen haar familie te liegen over haar werkelijke ‘baan’.


    Caution first, always.

    Allemaal aangepast. :3


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Allemaal aangepast. :3

    Yeesj, thank you ^^


    Caution first, always.

    Vergeet niet iets te posten hé mensen!
    Het topic is al 5 dagen open, maar tot nu toe zijn er van de 14 personages nog maar 5 posts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik wil ik wil ;o Weet nog niet wat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gaan er eigenlijk nog mensen reageren?
    Het speeltopic is nog niet open of het valt al dood. (cat)
    Het zou jammer zijn moest dat het geval zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Heks
    Naam: Amy Silver
    Leeftijd: 16
    Karakter: Amy is meestal aardig, maar tegen hunters kan ze gemeen doen. Ze vecht niet graag en vlucht vaak om anderen te waarschuwen voor de hunters,
    Uiterlijk: Zilveren haren, jong, groene ogen,


    Extra: Als het mag heeft ze een witte uil genaamd Flow


    May StarClan light your path.

    @Marijncraft.

    Als je goed had gekeken, dan had je gezien dat de vrouwelijke heksen al vol zitten, daarnaast is je rol helemaal niet uitgebreid + kan je wel 300 woorden schrijven?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 7:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyrion schreef:
    Gaan er eigenlijk nog mensen reageren?
    Het speeltopic is nog niet open of het valt al dood. (cat)
    Het zou jammer zijn moest dat het geval zijn.


    Eerst moet iedereen gereageerd hebben, voor de rest weer mag reageren. Maar ik betwijfel of dat eerste nog gaat gebeuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    @Marijncraft.

    Als je goed had gekeken, dan had je gezien dat de vrouwelijke heksen al vol zitten, daarnaast is je rol helemaal niet uitgebreid + kan je wel 300 woorden schrijven?


    Precies.


    Your make-up is terrible

    Maniae schreef:
    (...)

    Eerst moet iedereen gereageerd hebben, voor de rest weer mag reageren. Maar ik betwijfel of dat eerste nog gaat gebeuren.


    Ik had de laatste twee mensen nog een berichtje gestuurd, ik ga straks eventjes ernaar kijken en dan horen jullie het. :3


    Your make-up is terrible

    Ik wacht op jullie :')


    Caution first, always.

    Oh jammer. :P


    May StarClan light your path.