• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevuld met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters. Dit word al jaren overgedragen en zij geloven dat ze het goede doen, net zoals de heksen geloven dat zij het goede doen. Wie wint en blijft overeind staan en wie moet het opgeven?


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 6 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.
    - Reserveringen blijven maximaal 2 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.
    De heksen gebruiken spreuken om dingen te kunnen. Ze hebben daar verder niets voor nodig, geen toverstok of andere dingen, behalve dan iets om de spreuken uit te halen, zoals een spreukenboek. Dit kunnen hele simpele dingen zijn of juist hele ingewikkelde dingen.


    Heksen:

    - Diana Noëlle Belacqua ~ Maniae
    - Delice Emory Blaire ~ Tyrion
    - Jane Calypso Robinson ~ MinnieMouse
    - Lorena Mildred Devonshire ~ Candira


    - Zane Blade Reynolds ~ Cas
    - Marius Donovan Simics ~ Tyrion
    - - -
    - Hael Swyn ~ Vegangirl


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe ~ Cas
    - Norah Arabella Farrow ~ Maniae
    - Olive Charlotte Malloy ~ Kalgoorlie
    - - -


    - Damien Waine Alasdair ~ Candira
    - Manu Kahi Morris ~ Kalgoorlie
    - Sam Carter ~ ST0RMY
    - - -


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 0:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kan eventueel mijn rol veranderen in een mannelijke Hunter, voor de balans? Als je/jullie dat oké vinden, dan doe ik dat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke, ik moet wel zeggen, ben helemaal niet goed in lijsten maken voor mannen :$, hopelijk vind je dan niet erg, dat mijn lijst kort gaat worden?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Oke, ik moet wel zeggen, ben helemaal niet goed in lijsten maken voor mannen :$, hopelijk vind je dan niet erg, dat mijn lijst kort gaat worden?


    Zolang je gewoon je best er op doet vind ik het goed hoor. Hij hoeft ook niet meterslang te worden.


    Your make-up is terrible

    Pabiloso schreef:
    Ik kan eventueel mijn rol veranderen in een mannelijke Hunter, voor de balans? Als je/jullie dat oké vinden, dan doe ik dat.


    Nee joh, hou lekker je heksje. :3

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:32 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Zolang je gewoon je best er op doet vind ik het goed hoor. Hij hoeft ook niet meterslang te worden.


    Oke dank je ,ga nu bezig!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Cas schreef:
    (...)

    Nee joh, hou lekker je heksje. :3


    Nâh, ik vind het geen probleem om hunter te worden. Misschien als er meer hunters zijn, dat er zich meer mensen melden voor de RPG en daarbij vind ik een hunter ook erg leuk. Dus, beslis jij maar of ik hunter wordt of heks blijft; ik vind beide erg leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nâh, ik vind het geen probleem om hunter te worden. Misschien als er meer hunters zijn, dat er zich meer mensen melden voor de RPG en daarbij vind ik een hunter ook erg leuk. Dus, beslis jij maar of ik hunter wordt of heks blijft; ik vind beide erg leuk.


    Het maakt voor mij niets uit, als hij hunter word zijn er 2 heksen en als hij heks blijft zijn er 2 hunters.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het maakt voor mij niets uit, als hij hunter word zijn er 2 heksen en als hij heks blijft zijn er 2 hunters.


    Hmm, ja, dan komen er meer tekorten op vrouwelijke hunters dus? Nou ja, zeg jij het maar, ik vind het prima!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Hmm, ja, dan komen er meer tekorten op vrouwelijke hunters dus? Nou ja, zeg jij het maar, ik vind het prima!


    Ja, eigenlijk wel.
    Het is makkelijker voor jou als je heks blijft denk ik, minder omtoveren haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel.
    Het is makkelijker voor jou als je heks blijft denk ik, minder omtoveren haha.


    Lol, letterlijk omtoveren. :'D Nee, oké, flauw, maar als het echt nodig is wil ik wel een vrouwelijke hunter erbij nemen, het lukt vast wel om er een balans tussen te vinden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HUnter
    Naam: Damien Waine Alasdair
    Leeftijd: 32
    Karakter: Damien is erg moeilijk te omschrijven, want hij laat nooit zijn gevoelens zien. Niet de negatieve, maar ook niet de positieve. Hij is een vreemd en mysterieuze man. Damien wantrouwt iedereen, als mensen te dicht bij hem komen neemt hij afstand. Hij is eigenlijk iemand die erg op zich zelf is en alleen zich zelf vertrouwd. 'Trust nobody' dat is zijn motto en die motto is ook op zijn linkerschouderblad getatoeerd. Verder heeft Damien wel een goede kant, maar toont dat nooit aan anderen, hij wil niet gekwetst worden. Damie is een erg slim en sluwe man en is niet bang om echte klappen uit te delen. Damien heeft een grote hekel aan mensen die vol van zich zelf zijn en denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Hij laat zeker niet met zich sollen en doet alles eraan om zich zelf te beschermen. De mensen die hem een beetje kennen beschrijven hem als, een man die helemaal geen emotie toont en dat is Damien ook, hij toont nooit zijn ware emotie aan anderen. Hij heeft altijd een masker op zijn gezicht en een schild om zijn lichaam.
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]


    Hij heeft kort zwart haar en lichtblauwe ogen, hij is 1.80 lang en beetje gespierd. Verder draagt hij alleen zwarte kledij en spijkerbroeken.
    Extra://

    (Ben niet goed met omschrijven van uiterlijk:$)
    (Mijn heks heet Lorena Milderd Devonshire en de picc is van Alexis Bledel)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:48 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Even een herinnering dat reserveringen maar 2 dagen blijven staan.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Even een herinnering dat reserveringen maar 2 dagen blijven staan.


    Ikga de rol van de heks maken later in demiddag, nu geen tijd ervoor..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Cheryl maakt misschien nog een hunter aan, maar ik denk niet dat er meer mensen mee gaan doen. Ik open het speeltopic ergens volgende week.


    Your make-up is terrible

    Oke is goed... ik ga mijn rol neerzetten van de heks nadat ik heb gegeten, das na 19.00)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.