• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevuld met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters. Dit word al jaren overgedragen en zij geloven dat ze het goede doen, net zoals de heksen geloven dat zij het goede doen. Wie wint en blijft overeind staan en wie moet het opgeven?


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 6 regels, 300 woorden.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.
    - Reserveringen blijven maximaal 2 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.
    De heksen gebruiken spreuken om dingen te kunnen. Ze hebben daar verder niets voor nodig, geen toverstok of andere dingen, behalve dan iets om de spreuken uit te halen, zoals een spreukenboek. Dit kunnen hele simpele dingen zijn of juist hele ingewikkelde dingen.


    Heksen:

    - Diana Noëlle Belacqua ~ Maniae
    - Delice Emory Blaire ~ Tyrion
    - Jane Calypso Robinson ~ MinnieMouse
    - Lorena Mildred Devonshire ~ Candira


    - Zane Blade Reynolds ~ Cas
    - Marius Donovan Simics ~ Tyrion
    - - -
    - Hael Swyn ~ Vegangirl


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe ~ Cas
    - Norah Arabella Farrow ~ Maniae
    - Olive Charlotte Malloy ~ Kalgoorlie
    - - -


    - Damien Waine Alasdair ~ Candira
    - Manu Kahi Morris ~ Kalgoorlie
    - Sam Carter ~ ST0RMY
    - - -


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 0:14 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Alleen god. :Y)

    Oooh, so true (bloos)


    Caution first, always.

    Cas schreef:
    Je staat er bij.
    Mehehe, ik hoop dat Angelica het niet snel zat word met al die jonge hunters om haar heen.


    Ze zal zich vast wel gaan irriteren aan Norah's onhandigheid xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar Sam kan Norah wel helpen (: En dan word ze een pro Hunter hihi.

    Ik zou graag mee willen doen, maar ik kan nu geen karakterbeschrijving maken :( Mag ik een heksenjongen reserveren?

    Ik zag dit staan bij activiteiten van anderen en ben zelf een Wiccan, dus ik zou erg graag mee willen doen :)


    I will keep watch.

    Sure, als je hem dan als je wel kan hem helemaal in gaat vullen.


    Your make-up is terrible

    ST0RMY schreef:
    Maar Sam kan Norah wel helpen (: En dan word ze een pro Hunter hihi.


    Ik denk niet dat ze ooit "pro" gaat worden ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I will! Dankje :)


    I will keep watch.

    Maniae schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze ooit "pro" gaat worden ;D


    Het was ook als grapje bedoeld, maar misschien kan hij wel een beetje haar mentor worden? (: Dat leek mij wel leuk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 21:18 ]

    ST0RMY schreef:
    (...)

    Het was ook als grapje bedoeld, maar misschien kan hij wel een beetje haar mentor worden? (: Dat leek mij wel leuk.


    Oh haha xd
    Ik vind het goed :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Mannelijke heks
    Naam: Hael Swyn
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18) 21
    Karakter: Hael is een jonge man die doet wat hij wil. Hij dwingt anderen niet om met hem mee te doen, aangezien hij er juist plezier in heeft om anders te zijn. Hierdoor is hij niet zo geliefd bij mensen. Zijn krachten verbergt hij meestal, mede dankzij het feit dat hij niet als een monster gezien wil worden. Alleen bij de coven en als niemand kijkt komen zijn krachten tevoorschijn. Als iemand een streek met iemand in zijn buurt of met Hael zelf uithaalt, gebruikt hij zijn krachten soms ook nog. Hael is leergierig, intelligent, behulpzaam en koppig en komt over als een badboy.
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]

    Alexander Vlahos
    Hael is 1.75 meter lang en heeft kort, nachtzwart, krullend haar. Zijn ogen zijn helderblauw. Hij draagt meestal kleding van spijkerstof.
    Extra: Hael kan zowel goede (witte) als slechte (zwarte) magie beoefenen.

    Hopelijk is het zo een beetje goed :)


    I will keep watch.

    Hiya, ik zat er aan te denken om nog een vrouwelijke hunter te reserveren?
    Ik weet niet of twee rollen van dezelfde persoon normaal gesproken in één post geschreven moeten worden, want ik heb Manu Morris' stuk al gepost.


    Caution first, always.

    Is er al een topic? Of heb ik ergens over heen gelezen? :'D

    Er is al een topic ja xd.
    Staat op de vorige bladzijde


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kalgoorlie schreef:
    Hiya, ik zat er aan te denken om nog een vrouwelijke hunter te reserveren?
    Ik weet niet of twee rollen van dezelfde persoon normaal gesproken in één post geschreven moeten worden, want ik heb Manu Morris' stuk al gepost.


    Nee, dat hoeft niet perse hoor. Als je dat nog wilt moet je het maar even zeggen!


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Nee, dat hoeft niet perse hoor. Als je dat nog wilt moet je het maar even zeggen!

    Dan wil ik bij deze een vrouwelijke hunter reserveren ^^ Ik ga straks meteen aan de slag.


    Caution first, always.