• Bijna altijd als we kleine stukjes met de auto rijden word ik misselijk. Bij lange autoritten word ik niet misselijk tenzij we in de file staan omdat je dan elke keer dan een klein stukje vooruit gaat en dan stop je weer. Heeft misschien iemand tips hoe je sneller van je misselijkheid afkomt of dat je helemaal niet misselijk wordt. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals zuigsnoepjes nemen of uit het raam kijken. Het helpt wel een beetje maar niet heel erg.
    Alvast bedankt :)!
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Je kunt ook speciale polsbandjes kopen, bij de ANWB winkel, die helpen tegen de misselijkheid. Ook op de binnenkant van je pols in het midden drukken moet helpen. (Dat doen anders die armbandjes voor je.) Of natuurlijk speciale pilletjes.


    To love is to destroy.

    Zorgen dat je voldoende frisse lucht krijgt terwijl je in de auto zit (;


    26 - 02 - '16

    Bij mij helpt het al als ik het raam een stukje open zet. Die bandjes helpen ook goed, inderdaad (:


    El Diablo.

    Een vriendin van me is ook snel wagenziek en ik herinner me vaag dat ze dan naar de verkeersborden ging kijken en zeggen wat ze betekende. Ik heb geen idee of het ergens op slaat, want ze had het me jaren geleden verteld. :')


    Take me to wonderland

    Daar heb ik ook altijd last van. Vooral in de zomer, al zijn het kleine stukjes in de auto. Dan fiets ik liever. Ik heb nu wel van die bandjes, die helpen meestal wel. Die zijn ook maar iets van 10 euro dus niet heel duur :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 22:47 ]

    Okeee bedankt allemaal ik zal eens kijken naar zo'n bandje :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mijn broertjes gebruiken van die pilletjes want die bandjes hebben helemaal geen effect bij hen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pilletjes? Het enige nadeel is dat ik er altijd slaperig van wordt. Ik ben ook snel wagenziek. Lang- of korte stukjes maakt bij mij niet uit.
    Frisse lucht helpt. Een raam open zetten plaats van airco scheelt erg veel. Misschien vragen om een weg te nemen zonder veel bochten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nadal schreef:
    Mijn broertjes gebruiken van die pilletjes want die bandjes hebben helemaal geen effect bij hen.


    Ik hoorde juist van mensen dat de pilletjes niet werken maar ik weet het niet want, ik heb beide nog niet uitgeprobeerd. Misschien ligt het aan de persoon. Bij de één werkt dit wel en de ander niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik word juist misselijk van die pilletjes xd


    El Diablo.

    Zoals veel zeggen; zijn er pilletjes, maar ik gebruik die liever niet. (Ik heb er ook last van.)
    Ik heb altijd vaak gehoord dat voorin zitten helpt, of op de achterbank in het midden. Dan kun je namelijk de weg volgen, en anders heb ik zelf ooit als tip gekregen om mee te gaan sturen, met een nepstuur.
    En raampje open natuurlijk ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Witches schreef:
    Je kunt ook speciale polsbandjes kopen, bij de ANWB winkel, die helpen tegen de misselijkheid. Ook op de binnenkant van je pols in het midden drukken moet helpen. (Dat doen anders die armbandjes voor je.) Of natuurlijk speciale pilletjes.

    Ik heb die laatst gekocht, ze helpen wel. Je moet een speciaal drukpunt in je pols vinden... Al denk ik dat het ook een deel mentaal ligt, though.

    Kauwgom en het raam een stukje open, werkt bij mij altijd als ik achterin moet zitten, want wanneer ik van voor zit, heb ik nergens last van ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hm, vervelend. Mijn zusje heeft er ook last van en slikt pilletjes, je kan ze gewoon bij de kruitvat halen, en ze werken goed (: Succes!


    Miep

    Nomen schreef:
    Zoals veel zeggen; zijn er pilletjes, maar ik gebruik die liever niet. (Ik heb er ook last van.)
    Ik heb altijd vaak gehoord dat voorin zitten helpt, of op de achterbank in het midden. Dan kun je namelijk de weg volgen, en anders heb ik zelf ooit als tip gekregen om mee te gaan sturen, met een nepstuur.
    En raampje open natuurlijk ^^


    haha die met meesturen ga ik proberen waarschijnlijk moet ik dan alleen maar lachen :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.