• Bijna altijd als we kleine stukjes met de auto rijden word ik misselijk. Bij lange autoritten word ik niet misselijk tenzij we in de file staan omdat je dan elke keer dan een klein stukje vooruit gaat en dan stop je weer. Heeft misschien iemand tips hoe je sneller van je misselijkheid afkomt of dat je helemaal niet misselijk wordt. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals zuigsnoepjes nemen of uit het raam kijken. Het helpt wel een beetje maar niet heel erg.
    Alvast bedankt :)!
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Er zijn medicijnen voor. Die heb ik ook en werken zeer goed!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Blijven praten, of desnoods zingen. Vraag eens aan je ouders of er een CD op mag en brul alles mee. Dat werkt voor mij beter dan stilletjes uit het raam kijken - dan keer je veel te veel in jezelf.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij de apotheker kan je van die reispilletjes halen, ik geloof dat de naam iets op "Tourist" lijkt. Ik heb ze al een paar keer genomen wanneer ik me echt niet lekker voelde en na een kwartiertje was mijn misselijk terug over.
    Die pillen zorgen er ook voor dat je moe wordt en in slaap valt waardoor je niet zoveel last hebt van de reis.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Pilletjes, frisse lucht, water, muziek in je oren en ogen dicht, etc. Dat zijn dingen die voor mij toch helpen (:

    @Drogo Touristil, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 19:56 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Toen ik klein was had mijn oma een stoffen zakdoek met zout opgeknoopt en die in mijn handen gedrukt. Door de geur van zout bleek je van misselijkheid af te komen. Het werkte voor mij wel. :3
    Oh, en als je echt misselijk wordt moet je -je hoofd tussen je benen leggen en naar de grond kijken, dan trekt het bij mij weg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zit tegenwoordig voorin of achterin in het midden en ik drink geen melk meer voor we rijden. I dunno why, maar sinds ik geen melk meer drink ben ik niet meer over m'n nek gegaan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Chekhov schreef:
    Pilletjes, frisse lucht, water, muziek in je oren en ogen dicht, etc. Dat zijn dingen die voor mij toch helpen (:

    @Drogo Touristil, dacht ik.


    JA DAT WAS HET!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Cinnarizine, ofwel reispilletjes. iK ben zelf echt zo wagenziek als je maar zijn kan, en die pilletjes werken best goed. (:


    Bad decisions make good stories.