• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Cas schreef:
    (...)

    Dat er toevallig net iets hier gebeurde en ik dat hierop uit reageerde, moet ik voortaan ook maar alles gaan vragen nadat er iets gebeurt jij toevallig zoiets wat er misschien wel of niet op kan slaan hier neer zet? Dan ben ik pas lang bezig.
    Maar je mag het best op jezelf laten slaan hoor, past wel bij je.

    Oh, ik vond het juist bij jou passen. Daarom vond ik het ook zo grappig dat jij het neerzette.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dames, laten we het gezellig en ontopic houden, alsjeblief ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Echt last van m'n kromme pink nu... D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is het raar dat ik niet weet hoe ik me voel?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Stomme ofkfngsmfjgb hoofdpijn en steken. Ik ga je vermoorden met een shitload aan pijnstiller, wait and see.


    Your make-up is terrible

    haha Cas ik vind het wel grappig hoe je reageert hier op alles als je eerst leest wat er op je profiel staat... ik wist wel dat dat gedicht eigenlijk nergens op sloeg lol... ik ken je niet maar ik weet al hoe je bent ghehe :X


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    PradaNova schreef:
    haha Cas ik vind het wel grappig hoe je reageert hier op alles als je eerst leest wat er op je profiel staat... ik wist wel dat dat gedicht eigenlijk nergens op sloeg lol... ik ken je niet maar ik weet al hoe je bent ghehe :X


    Ja, het is nogal duidelijk met wie jij optrekt ook. :'D


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, het is nogal duidelijk met wie jij optrekt ook. :'D


    really als je het zo goed weet tell me then (nerd)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    PradaNova schreef:
    (...)

    really als je het zo goed weet tell me then (nerd)


    Een blik op je profiel is genoeg.
    Trouwens, je moet niet gaan doen alsof je uit twee berichten kan opmaken hoe iemand is, zo snel oordelen over mensen brengt je ook niet ver. Als ik zo over jou moest gaan oordelen zou ik zeggen dat je een schaap was die iedereen volgt, maar dat zal ook wel niet correct zijn, toch?


    Your make-up is terrible

    Ok, ik krijg over een aantal weekjes dus een terrorist als kat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ok, ik krijg over een aantal weekjes dus een terrorist als kat..

    Awh, is hij zo erg dan? Heb je er al een naam voor trouwens? Of word het toch Nai?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Een blik op je profiel is genoeg.
    Trouwens, je moet niet gaan doen alsof je uit twee berichten kan opmaken hoe iemand is, zo snel oordelen over mensen brengt je ook niet ver. Als ik zo over jou moest gaan oordelen zou ik zeggen dat je een schaap was die iedereen volgt, maar dat zal ook wel niet correct zijn, toch?


    haha dan heb je een heel verkeerd beeld over mij inderdaad :P
    hm mja ik heb een heel goede mensen kennis en ik kon eigenlijk uit 1 opslag al zien wie en hoe je was ^^ oops :X
    maar je hebt nog steeds niet gezegd met wie ik dan optrek?


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Cas schreef:
    (...)
    Awh, is hij zo erg dan? Heb je er al een naam voor trouwens? Of word het toch Nai?


    Zij is zo erg ;o... Had al een kras op me arm gekregen. Ze loopt over haar eigen broertjes heen en bijt in de kop van haar moeder...
    Ik denk dat ik haar vernoem naar iemand uit Mirai Nikki xd Minene, net zo'n terrorist naar mijn meningXD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Zij is zo erg ;o... Had al een kras op me arm gekregen. Ze loopt over haar eigen broertjes heen en bijt in de kop van haar moeder...
    Ik denk dat ik haar vernoem naar iemand uit Mirai Nikki xd Minene, net zo'n terrorist naar mijn meningXD.


    Haha geweldig gekozen! Nou, zo'n pittig katje kan je wel gebruiken hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Haha geweldig gekozen! Nou, zo'n pittig katje kan je wel gebruiken hoor. 8D


    Haha xd Zal eigenlijk nog wat worden.. Nick vind maar al te leuk om katjes te plagen.. Net zoals de honden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you