• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Take me to wonderland

    Ik heb keelpijn. :c


    •*• Lululu •*•

    Meh, so excited but ugh, so nervous..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Meeeeh ik wil roze keepershandschoenen. Laat mij leuk zijn D:

    Moet echt vaak lachen met jouw, ondanks dat we op een andere manier zijn voorgesteld zie ik jou steeds meer als een vriendin. Echt leuke middag in de stad, wat verlang ik nu naar lekker niks doen, wat ik heerlijk nu ga doen.

    Dit ga je niet menen!
    Ik blijk gewoon een fucking voetafwijking te hebben. Ik heb èn platvoeten en zo'n rare bobbel bij mijn grote teen. FML.


    26 - 02 - '16

    Quizletters maken me verlegen :<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het komt er ook nooit van, he. Ik wil eindelijk weer fatsoenlijk kunnnen schrijven!
    Misschien gaat het beter met mijn Pizza vanavond. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het zou fijn zijn als jij er nu zou zijn. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik moet over globalisering lezen, maar ik kan alleen maar aan jou denken. Kuttttt. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou vind ik wel een beetje dat je van me aan het profiteren bent. Eerst zou hij morgen pas komen, toen vanavond en nou is het alweer meer dan een uur vroeger. Ik heb dat kindje graag en hij is heel erg welkom maar hij blijft hier al een weekend dus je moet het niet te bont gaan maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik haat het zo als alle leuke usernames die ik verzin al bezet blijken te zijn. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oef, nu ben ik wel erg uitgeput van die oefeningen. Ik ga ze echt vaker doen.


    Your make-up is terrible

    The fuck. Waarom vraag je mij of je mij mag zoenen, via fucking whatsapp?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Svale schreef:
    Ik haat het zo als alle leuke usernames die ik verzin al bezet blijken te zijn. (no_chears)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Svale schreef:
    Ik haat het zo als alle leuke usernames die ik verzin al bezet blijken te zijn.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:03 ]


    •*• Lululu •*•