• Geen idee of er hier al een topic over is maar vroeg me toch af..
    wie gaan er dit jaar allemaal naar pinkpop??

    Het volledige programma van Pinkpop 2013:

    Vrijdag 14 juni: Handsome Poets, Paramore, The Script, The Killers, Masters of Reality, Jimmy Eat World, Queens of the Stone Age, Christopher Green, Andy Burrows, Kodaline, Netsky Live.

    Zaterdag 15 juni: La Pegatina, Passenger, The Opposites, 30 Seconds to Mars, Kings of Leon, Douwe Bob, Fun., The Gaslight Anthem, Phoenix, Palma Violets, Graveyard, Miles Kane, Ellie Goulding, C2C.

    Zondag 16 juni: Triggerfinger, Kensington, Will and the People, The Vaccines, Ben Howard, Green Day, Tom Odell, Trixie Whitley, Blaudzun, Stereophonics, Puggy, Grouplove, Lianne La Havas, Die Antwoord, Alt-J.

    jah ik zelf ga dus wel heen en was dus gewoon beneiuwd ;-) xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You can't touch music but music touch you

    Tnx allemaal ;-) en jah ik vind de line up gewoon wel nice dit jaar ^^


    You can't touch music but music touch you

    Oh damn, als ik dit programma zie, baal ik nog harder dat ik geen kaartjes heb. (no_chears)
    Maar goed, jij heel veel plezier gewenst natuurlijk! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga niet.
    Ik ga het lekker op tv kijken! Veel beter zicht en veel rustiger. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga niet, nét die drie dagen zit ik in Oostenrijk voor een bruiloft, maar veel plezier (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga dit jaar ook niet. Ik vind de line-up, op 30 Seconds To Mars en Green Day, na niet leuk. En niemand zou met me mee willen, haha.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ga niet, maar een vriendin van mij gaat op een zaterdag.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga de zaterdag! Had het liefst naar Rock Werchter gegaan, maar toen iedereen me op het laatste moment in de steek liet moest ik maar iets anders bedenken; één dagje Pinkpop. Ik heb er wel zin in!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken de meeste artiesten niet eens, die komen, dus het wordt weer overslaan voor mij dit jaar.


    26 - 02 - '16