• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Oja, als een starter als bezet is door een ander, dan mag jij die niet meer.


    Giovanni

    Niemand? ;c.


    Giovanni

    Helemaal niemand?


    Giovanni

    Ik wil het wel proberen, ik doe nooit mee aan RPG maar voor Pokemon maak ik wel een uitzondering :'D

    even een personage bedenken ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Baelo schreef:
    Helemaal niemand?



    Sorry dat ik het zeg, maar als niemand wil wil niemand. Ik hou zelf erg van pokemon, maar vind dit gewoon niet een leuke verhaallijn.
    Maar als er niemand wil dan heeft het geen nut om steeds het topic weer omhoog te schoppen met "Niemand?" "Echt niemand?" "Helemaal niemand?" Want dat is nutteloos.

    Dit is niet persoonlijk, hoor. Als een ander het had gedaan, had ik er ook op aangesproken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    (...)


    Sorry dat ik het zeg, maar als niemand wil wil niemand. Ik hou zelf erg van pokemon, maar vind dit gewoon niet een leuke verhaallijn.
    Maar als er niemand wil dan heeft het geen nut om steeds het topic weer omhoog te schoppen met "Niemand?" "Echt niemand?" "Helemaal niemand?" Want dat is nutteloos.

    Dit is niet persoonlijk, hoor. Als een ander het had gedaan, had ik er ook op aangesproken.


    je wou toch meedoen? zei je nog in ander topic.


    Giovanni

    Naam: Delilah
    Leeftijd: 12
    Starter: Kies hieruit* Plaatje doet het niet
    Relatiestatus: Single
    Trainer /nurse/gymleader
    Innerlijk: Delilah is een strijder. Ze geeft nooit op, hierdoor kan ze als een bitch overkomen, maar ze wil hoe dan ook haar doel bereiken.
    Uiterlijk: Delilah heeft lang zwart haar met blauwe highlights. En heeft altijd wel iets blauws in haar kleding.
    Extra: Delilah houd van waterpokémons.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wil een Zuster Joy c:


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik wil een Zuster Joy c:


    Okee succes ;p.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    je wou toch meedoen? zei je nog in ander topic.


    Ja, maar toen had je de verhaallijn nog niet uitgelegd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hiljemark schreef:
    Naam: Delilah
    Leeftijd: 12
    Starter: Kies hieruit* Plaatje doet het niet
    Relatiestatus: Single
    Trainer /nurse/gymleader
    Innerlijk: Delilah is een strijder. Ze geeft nooit op, hierdoor kan ze als een bitch overkomen, maar ze wil hoe dan ook haar doel bereiken.
    Uiterlijk: Delilah heeft lang zwart haar met blauwe highlights. En heeft altijd wel iets blauws in haar kleding.
    Extra: Delilah houd van waterpokémons.
    Even naar de link kijken. BTW: Geen achternaam?


    Giovanni

    Naam: Joy McLaren. Haar achternaam noemt ze eigenlijk nooit, dus eigenlijk is het gewoon Joy.
    Leeftijd: 20
    Starter: Chansey
    Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader Nurse
    Innerlijk: Joy is aardig en heeft een goed gevoel voor humor. Ze is zachtaardig en is eigenlijk nooit gemeen. Ze is dol op pokémon, het bestuderen van medicijnen en schilderen. Ze is erg perfectionistisch.
    Uiterlijk:


    Extra: Joy heeft nu een pokémon in de pokémoncenter die nooit is opgehaald, een Munchlax en zij verzorgt hem nu.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:46 ]


    26 - 02 - '16

    STARTERS:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:39 ]


    Giovanni

    Ik heb hem ingevuld, ik wil 'm misschien later nog wat aanvullen. Zeg 't maar als er nog iets verandert moet. Het plaatje deed 't niet, dus ik heb maar gewoon iets ingevuld wat mij logisch leek voor Zuster Joy.


    26 - 02 - '16

    Ik heb van starter Chansey een Squirtle gemaakt c:


    26 - 02 - '16