• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    VOL!

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

    Invullijst.

    Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Pokémon worden later meer gevangen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]


    Giovanni

    Cyborg schreef:
    Ik heb hem ingevuld, ik wil 'm misschien later nog wat aanvullen. Zeg 't maar als er nog iets verandert moet. Het plaatje deed 't niet, dus ik heb maar gewoon iets ingevuld wat mij logisch leek voor Zuster Joy.


    Hij is goed hoor, en Nurse Joy heeft geen starters. En ik maak binnen kort nog een plattegrond van waar ze als eerste nog komen etc.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Hij is goed hoor, en Nurse Joy heeft geen starters. En ik maak binnen kort nog een plattegrond van waar ze als eerste nog komen etc.


    Ow, oke, dan haal ik Squirtle ook even weg ^^


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel een vrouwelijke trainer, vlieg vanavond terug naar nl, dus kan hem wel morgen pas invullen


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Ik wil wel een vrouwelijke trainer, vlieg vanavond terug naar nl, dus kan hem wel morgen pas invullen


    Neem je tijd :)


    Giovanni

    Ok. ik wil het dan wel proberen. Kijken hoe het verhaal wordt. Maar starter hoeft niet altijd een van die pokemon te zijn.
    Het kan ook zijn dat iemand anders een voor je gevangen heeft.

    Een meisje dan a.u.b.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Magicals schreef:
    Ok. ik wil het dan wel proberen. Kijken hoe het verhaal wordt. Maar starter hoeft niet altijd een van die pokemon te zijn.
    Het kan ook zijn dat iemand anders een voor je gevangen heeft.


    Ja oké, als je wilt mag je dan ook een andere op 1 voorwaarde. Je moet een familielid in de groep hebben zitten die al wat ouder is en die moet een pokémon hebben gevangen voor je en die mag dan zelf 2 pokémon hebben.


    Giovanni

    Ik twijfel nog om mee te doen,maar is de max leeftijd voor trainers echt 15 ? (ik vind dat wel heel erg wijnig ,aangezien er is de series trainers van zelf 50+ zitten :/ ,ik bedoel maar ,dat je beter maximum leetijd 18 neemt dan )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Baelo schreef:
    (...) Even naar de link kijken. BTW: Geen achternaam?


    Kon niet zo snel bedenken. En daarbij Misty en Brock zijn ook bekend zonder achternaam, haha :p


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Nyan schreef:
    Ik twijfel nog om mee te doen,maar is de max leeftijd voor trainers echt 15 ? (ik vind dat wel heel erg wijnig ,aangezien er is de series trainers van zelf 50+ zitten :/ ,ik bedoel maar ,dat je beter maximum leetijd 18 neemt dan )


    Lees het verhaal overnieuw, er leven alleen kinderen op het eiland, alleen Nurse Joy en de gymleaders zijn volwassen.


    Giovanni

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Kon niet zo snel bedenken. En daarbij Misty en Brock zijn ook bekend zonder achternaam, haha :p


    Ja oké, maar dit is soort van next generation hé ;p.

    Als hun achternamen deden had ik Ash en Dawn laten trouwen, brock en nurse joy en Misty met Max.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Ja oké, maar dit is soort van next generation hé ;p.

    Als hun achternamen deden had ik Ash en Dawn laten trouwen, brock en nurse joy en Misty met Max.


    Hahaha, ik ship Brock en Joy eigenlijk al sinds ik pokémon voor het eerst zag. Ik dacht altijd dat ze wat moesten krijgen :')


    26 - 02 - '16

    Baelo schreef:
    (...)

    Lees het verhaal overnieuw, er leven alleen kinderen op het eiland, alleen Nurse Joy en de gymleaders zijn volwassen.

    oh ,dan denk ik dat ik pas,ik speel liever ouder dan 15 ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    oh ,dan denk ik dat ik pas,ik speel liever ouder dan 15 ^^


    Misschien is een gymleader leuk voor je? xDD.


    Giovanni

    Naam: Delilah Crayon
    Leeftijd: 12
    Starter: Totodile
    Relatiestatus: Single
    Trainer /nurse/gymleader
    Innerlijk: Delilah is een strijder. Ze geeft nooit op, hierdoor kan ze als een bitch overkomen, maar ze wil hoe dan ook haar doel bereiken.
    Uiterlijk: Delilah heeft lang zwart haar met blauwe highlights. En heeft altijd wel iets blauws in haar kleding.
    Extra: Delilah houd van waterpokémons.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Baelo schreef:
    (...)

    Misschien is een gymleader leuk voor je? xDD.

    Ja misschien,maar als Gymleader,hoeveel pokémons Max,mag ik dan ? En is het ook gelijk van welk soort type pokémon?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH