• Hoi Iedereen !!

    mijn vraag aan jullie is :

    Wat heb jij je mama gegeven voor Moederdag ??
    Ikzelf heb een leuk kaartje gestuurd met een vlinder erop met de tekst : "Fijne Moederdag Lieve Mama"
    Ze was er erg blij mee dat ik zo attent was.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Niets. Mijn moeder is morgen jarig, dus wij vieren geen Moederdag.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Een taart gekocht bij de bakker
    kan zelf niet koken:X


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had geen tijd om iets te halen wegens het feit dat ik moet leren dat voor mijn examens en dat is dus ook de reden dat ik niet extra vroeg ben opgestaan voor een ontbijtje te maken want anders kan ik niet goed leren wegens slaap te kort.x)

    Maar goed ze moest in de buurt werken vanmorgen dus toen ze thuiskwam stond een lunch voor haar klaar.:



    You were born original, don't die as a copy.

    Niets, ze vertrok om 6 uur vanochtend naar New York.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 13:38 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een soort emmertje met een hartje erop waarop je iets kan schrijven met krijt met een plantje. En een boek van Jan Jans en de kinderen, die moederdag editie. Wel samen met mijn zusje (:


    Miep

    Ik heb haar gewoon een knuffel gegeven. Ze hoeft niets.^^


    •*• Lululu •*•

    Niets, mijn moeder vind dat commercieel gedoe en ik ben het daarmee eens. Als ik later kinderen heb, hoeft dat voor mij ook niet hoor. Waarom moet je op deze dag laten zien dat je van je moeder houdt? Dat kan ook op de andere 364 dagen van het jaar :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn moeder hoeft eigenlijk niets, maar ik heb haar toch een kleinigheidje gegeven; oorbellen. Ze was er gelukkig blij mee en vond ze mooi. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn moeder wilde eigenlijk niets, maar ik heb haar een handtas gegeven waarvan ik wist dat ze hem wilde. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wilde een leuk geschenkspakket kopen, maar mijn vader had toen al iets besteld, wat we met zijn drieën zouden geven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een bon van dertig euro voor een of andere bloemenzaak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb dit gemaakt:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb een armband en een ontbijtje voor haar gemaakt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb een ontbijtje gemaakt , en samen met m'n zusje een boek gegeven c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Niets, ik ben niet thuis. Daarbij vieren we het ook niet echt.
    Ik heb m'n moeder wel een ecard gestuurd en gezegd dat ze nog iets tegoed houdt.


    Bad decisions make good stories.